"Гласът на България" е ТВ шоу номер 1 през март, с над 50% от всички зрители
„Гласът на България“ оглави класация на 50-те най-гледани ТВ програми за март, с впечатляващите 1,38 милиона зрители и 50% от цялата аудитория средно, според данните на ГАРБ*.
Шоуто е номер едно и сред зрителите на възраст 18-34 и 18-49 г., съобщава bTV.
bTV бележи успех във всички жанрове, видим и в останалите челни позиции на класацията, където сериалът „Майка“ и bTV Репортерите са съответно на второ и трето място, а всички новинарски и развлекателни програми на bTV в праймтайм са сред топ 10.
Освен „Гласът на България“, предаванията „Бригада Нов дом“, „Комиците и приятели“, „Смени жената“, MasterChef България и „Столичани в повече“ също привлякоха най-много зрители в своите часови пояси през март.
bTV е без конкуренция и по отношение на новините и актуалното съдържание. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие – bTV Новините в 19 ч. – е привлякъл почти 1 милион зрители средно, следван в класацията от bTV Новините в 5 часа, обедните новини и късната емисия от 23,30 ч.
Най-гледаните актуални предавания през март бяха „120 минути“, „Лице в лице“ и неделното издание на „Тази събота и неделя“.
Информационният лидер в сутрешните часове в делничните дни – „Тази сутрин“ – привлече още повече зрители през март с сравнение с предходния месец – над 520 000 средно и почти 52% дял от цялата ТВ аудитория. Половината от всички зрители дадоха предпочитанието си и на „Преди обед“, което също попадна сред 50-те най-гледани програми за миналия месец.
Сред най-предпочитаните локални продукции, излъчени по bTV през март, бяха още „Папараци“, „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“ и други.
bTV увеличи дела си до 36% от цялата аудитория миналия месец.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.