"Гласът на България" оглави Топ 50 на най-гледаните предавания през февруари

Гласът на България оглави Топ 50 на най-гледаните предавания през февруари

Развлекателната програма на bTV в праймтайм спечели интереса на най-голям брой зрители на старта на пролетния ТВ сезон, сочат актуални данни на GARB*. Хитовите шоу програми „Гласът на България“, MasterChef България, „Смени жената“, „Бригада Нов дом“ и българският сериал „Столичани в повече“, които направиха премиерата на новите си сезони през февруари и март, станаха фаворити на публиката и спечелиха повече зрители в сравнение с пролетните предложения на втората по гледаемост телевизия.

Праймтайм форматите на bTV, които започнаха излъчване през февруари, оглавиха зрителската класация за миналия месец. „Гласът на България“ е номер едно в Топ 50, следван от „Смени жената“, MasterChef и „Комиците и приятели“ в челната десетка. Тази пролет bTV затвърди позицията си и на първи избор на младите зрители, като „Гласът на България“, „Смени жената“ и MasterChef България окупират първите три места в Top 50 за февруари за групата 18-34. Стартовете на новите сезони на развлекателните програми на bTV бяха предпочетени и от групата

Третият сезон на социалния ТВ проект „Бригада Нов дом“, който започна на 1 март, закова пред екрана над 1,1 милиона зрители с първото си издание. Историята на самотния татко с две дъщерички направи силно впечатление и на младата аудитория, като привлече 47,1% от всички на възраст между 18 и 34 години. Най-продължителният и най-гледан български сериал в съвременната история на телевизионното кино – „Столичани в повече“, чийто 12-и сезон тръгна в ефира на bTV на 2 март, събра над 900 000 зрители с първия си епизод и новите премеждия на любимите комедийни персонажи от Извор.

Интересът към силното развлекателно съдържание на bTV от старта на пролетния сезон намира отражение и онлайн, във видео платформата btvplus.bg, където всички епизоди могат да се гледат безплатно до 7 дни след ефирното им излъчване. Новите сезони на форматите на bTV отчитат общо 82 202 уникални видео гледания.

Иновацията, която bTV въведе в локалните продукции през януари – всекидневният български сериал „Скъпи наследници“ – продължи силното си представяне и през пролетния сезон, като попадна в топ 10 на февруарската класация Топ 50, с повече от 850 000 зрители средно на епизод и близо 38% дял от всички пред ТВ екрана в 18 часа. Интригуващата семейна история от Бели Вит отчита повече от 531 000 уникални видео гледания на btvplus.bg от 1 февруари досега.

Паралелно с успешния старт на развлекателните програми, bTV Новините и актуалните предавания очаквано спечелиха интереса на най-много зрители. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие - bTV Новините в 19 часа е привлякъл нови зрители през февруари – средно 1,228 милиона, и увеличава дела си спрямо януари до 47,6%. bTV Новините в 17 и в 12 часа събират по-голяма аудитория, отколкото централата емисия на втората по гледаемост телевизия през февруари. Централната емисия на bTV е безапелационен лидер и сред групите 18-49 и 18-34.

В Топ 15 на февруарската класация също са bTV Репортерите и актуалните предавания „Лице в лице“ с Цветанка Ризова и „120 минути“ със Светослав Иванов. „Тази сутрин“ с Антон Хекимян е единственият делничен сутрешен блок, който попада в Топ 50, като привлича 46% от всички пред ТВ екрана в своя часови пояс. За сравнение, блокът на Нова ТВ „Здравей, България!“ събира 19% от зрителите по същото време, а „Денят започва“ по БНТ1 – 12%.

Тенденцията за увеличаване на интереса към новинарското съдържание на bTV се запазва и в началото на март, като най-гледаната емисия достига до над 1,3 милиона зрители.

Широката публика продължава да избира bTV и по време на официални празници, като специалното студио по повод 3 март с водещ Антон Хекимян в събота сутринта е събрало пред екрана близо 700 000 души, или 41% от всички зрители. По същото време Нова е гледана от 177 000 зрители.

Сред най-гледаните локални програми на bTV през февруари са също „Папараци“, „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“, „Непознатите“, „Търси се…“ и „Преди обед“.

През февруари bTV Action също влезе в Топ 50 със срещата от УЕФА „Шампионска лига“ Реал Мадрид - ПСЖ.

*GARB е единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

САЩ удариха иранските ядрени съоръжения, включително подземния комплекс във Фордоу
Президентът на САЩ заплаши с още удари Иран, ако скоро не бъде постигнат мир
Какво представляват ударените от САЩ ядрени обекти на Иран
Здравноосигурените лица могат да потърсят личен лекар, различен от техния
МААЕ не открива изтичане на радиация извън ядрените съоръжения в Иран
Изострянето на конфликта между Израел и Иран прекъсна низходящия ценови тренд на зърнените пазари
Времето: Слънчево, дневните температури ще започнат да се повишават
България е на второ място сред държавите в Европа с "отлични" води за къпане