Какви ли ги е забъркал Дан Гилрой в новия сатиричен трилър "Velvet Buzzsaw“?
"Velvet Buzzsaw" е сатиричен трилър, ситуиран сред световната сцена на съвременното изкуство в Лос Анджелис, където именити художници и мега-колекционери плащат прекалено високата цена, когато изкуството се сблъска с търговията.
Сюжетът се върти около произведенията на анонимен творец и странната свръхестествената сила, излъчвана от тях, която мъсти на онези, позволили алчността да вземе превес над изкуството.
Филмът е написан и режисиран от Дан Гилрой, който ни впечатли още с режисьорския си дебют "Лешояда" (2014). Във "Velvet Buzzsaw" отново ще видим актьора Джейк Джиленхол, с когото Гилрой работи тогава. Партнират му изключително интересни звезди като Рене Русо, Тони Колет, Джон Малкович и редица други.
Световната му премиера ще бъде на филмовия фестивал Sundance на 27 януари тази година. След това се очаква да бъде пуснат в стрийминг канала на Netflix.
Да видим завладяващия трейлър.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.