Излезе трейлър на новия филм за Човека - мравка
Студио Марвел пусне вчера трейлър към най-новия си филм от своята фантастична вселена "Ant-Man and the Wasp" ("Човекът - мравка и Осата").
Лентата се появява като продължение на филма "Ant-Man", изпязъл през 2015 г. и ще бъде 20-ти от киновселената на MARVEL. Действието обаче хронологично ще следва събитията от „Капитан Америка: Войната на героите” (2016). Пол Ръд отново ще влезе в ролята на Човека - мравка, а Еванджелин Лили е Хоуп, която се превръща в Осата. Към тях се присъединяват отново Майкъл Пеня като Луис и Майкъл Дъглас като Ханк Пим, както и Мишел Пфайфър, Лорънс Фишбърн и други.
Режисьор отново е Пейтън Рийд, който направи и първия филм за фанстастичния герой. Сценаристи обаче този път са Крис Маккена и Ерик Сомърс, създали сценариите на "Спайдър-Мен: Завръщане у дома" и "Джуманджи: Добре дошли в джунглата".
"Човекът - мравка и Осата" ще излезе на голям екран у нас точно на 6 юли.
Вижте официалния постер и първия кратък трейлър към филма.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.