Netflix представи новия си научнофантастичен сериал „Lost in Space”
Филмовият стрийминг канал Netflix представи трейлър на най-новия си научнофантастичен сериал "Lost in Space" ("Изгубени в космоса").
Сюжетът е базиран на оригиналния сериал от 1963 г. - семейство Робинсън е сред малцината избрани да колонизират нова планета, но непредвидени обстоятелства ги отклоняват от първоначално зададения курс и те са принудени да оцеляват на съвсем непозната планета.
"Изгубени в космоса вече има един римейк, правен през 1998г. с участието на Гари Олдман, Мат ЛеБланк и Уилям Хърт. Създател на филма тогава е Стивън Хопкинс ("Хищникът" 2, "Кошмарът на Елм Стрийт", "Призракът и мракът”, "24").
Режисьори този път са Зак Естрин ("Бягство от затвора“), Мат Сазама и Бърк Шарплес ("Боговете на Египет", "Пауър Рейнджърс", "Дракула: Неразказан”, "Последният ловец на вещици” и др.)
Премиерата на новия сериал "Изгубени в космоса" ще бъде на 13 април. А сега погледнем обещаващия трейлър към филма.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.