Появи се трейлър на дългоочаквания филм "SIlence" на Скорсезе
Студио Paramount представи на публиката първия трейлър на дългоочаквания филм на режисьора Мартин Скорсезе "Silence", пише The Hollywood Reporter.
Историческият епос на Скорсезе е заснет по романа "Тишина" на Шусаки Ендо. Действието се развива в Япония през 17-ти век и разказва за двама йезуитски свещеника (изиграни от Андрю Гарфийлд, Адам Драйвър ), които са подложени на насилие и тормоз по време на пътуването си из далечната страна, където издирват своя наставник (Лиам Нийсън) и в същото време разпространяват Евангелието във време, в което християните са подложени на гонения, а християнската религия е забранена.
В ролите освен Андрю Гарфийлд, Адам Драйвър, Лиъм Нийсън ще видим още и Таданобу Асано, Йосуке Кабозука, Шиниа Цукамото, Исей Огата, Кийрън Хайндс, Рич Граф и други.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
"The Times": Беларуските и руските служби за сигурност готвят "превантивни" мерки срещу НАТО
Свят |ЕК призова държавите от ЕС и кандидатите за присъединяване да не участват в парада в Москва
Свят |Китайски автомобилен гигант влиза на румънския пазар
Автомобили |Русия е предложила на САЩ да купи самолети на Boeing със замразени активи
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.