„Спасители на плажа” с нов трейлър

Римейк на култовия от 90-те сериал "Спасители на плажа" ще видим това лято на голям екран. Разбира се, актьорското попълнение е сериозно освежено с нови лица, но Дейвид Хаселхоф и Памела Андерсън също ще се появят.
Излезлите досега трейлъри обещават да видим един изключително забавен екшън. Това се подразбира и от твърде нелепия постер, който Paramount представи. Не става съвсем ясно обаче спасителите, спасители ли са наистина или тайни агенти, преследващи закоравели престъпници.
Главните герои този път ще бъдат изиграни от Дуейн Джонсън, Александра Дадарио, Зак Ефрон, Джон Бас, Кели Рорбах, Илфенеш Хадера, Дейвид Хаселхоф, Памела Андерсън, Ханибал Бърес, Прианка Чопра и други.
У нас филмът ще излезе на голям екран на 2 юни.
Вижте трейлъра, който Paramount Pictures публикува в YouTube.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на намеците на Тръмп за промени при автомобилните мита*
Финанси |Южна Корея ще увеличи с около една четвърт финансовата помощ за чип индустрията
Икономика |AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар
ПР и събития |ЕС изготвя рамка за пълно спиране на руските газови доставки
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.