Squid Game е гледан от 2/3 от потребителите на Netflix

Squid Game е гледан от 2/3 от потребителите на Netflix

Сериалът Squid Game се превърна в най-гледаната продукция на Netflix, но към момента не успява да създаде скок и в абонатите в САЩ, един от големите пазари. В съобщение до акционерите си стрийминг платформата съобщава, че 142 млн. от потребителите са гледали поне 2 минути от южнокорейската драма. Това е една трета от всичките 213 млн. абонати, които има на глобално ниво.

Същевременно услугата спечели 4.4 млн. нетни абонати през третото тримесечие, надминавайки средните оценки на анализаторите от 3.5 млн., но този ръст не идва от САЩ или Канада. В региона компанията е добавила само 70 хил. нови потребители през тримесечието, предаде CNBC.

И въпреки че е възможно Netflix да е добавила американски и канадски абонати и заради Squid Game, компанията не измени своята съществуваща глобална прогноза за 8.5 млн. нови зрители четвъртото тримесечие, което започна на 1 октомври, около две седмици след премиерата на сериала. Това на практика е индикация, че може да не очаква ръст въпреки успеха на поредицата.

Netflix се задъхва в САЩ и Канада, където през изминалите 12 месеца е спечелила около 1 млн. нови абонати. Базата от потребители на стрийминг платформата обаче все още превъзхожда по численост тези на Disney+, Hulu, HBO Max, Peacock и други играчи на пазара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
На днешната дата, 18 май. Международен ден на музеите