Squid Game е гледан от 2/3 от потребителите на Netflix

Squid Game е гледан от 2/3 от потребителите на Netflix

Сериалът Squid Game се превърна в най-гледаната продукция на Netflix, но към момента не успява да създаде скок и в абонатите в САЩ, един от големите пазари. В съобщение до акционерите си стрийминг платформата съобщава, че 142 млн. от потребителите са гледали поне 2 минути от южнокорейската драма. Това е една трета от всичките 213 млн. абонати, които има на глобално ниво.

Същевременно услугата спечели 4.4 млн. нетни абонати през третото тримесечие, надминавайки средните оценки на анализаторите от 3.5 млн., но този ръст не идва от САЩ или Канада. В региона компанията е добавила само 70 хил. нови потребители през тримесечието, предаде CNBC.

И въпреки че е възможно Netflix да е добавила американски и канадски абонати и заради Squid Game, компанията не измени своята съществуваща глобална прогноза за 8.5 млн. нови зрители четвъртото тримесечие, което започна на 1 октомври, около две седмици след премиерата на сериала. Това на практика е индикация, че може да не очаква ръст въпреки успеха на поредицата.

Netflix се задъхва в САЩ и Канада, където през изминалите 12 месеца е спечелила около 1 млн. нови абонати. Базата от потребители на стрийминг платформата обаче все още превъзхожда по численост тези на Disney+, Hulu, HBO Max, Peacock и други играчи на пазара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
Приятелство или управление? Критичният избор за малкия и среден бизнес