Вижте първия трейлър на новия сезон на "Историята на прислужницата"
Вторият сезон на американския телевизионен сериал "Историята на прислужницата" тръгва в края на април по канала за видео стрийминг Hulu. Вчера бе представен и първия трейлър от новия сезон. Той започва точно там, където стигна финалът на първи сезон - героинята на Елизабет Мос е в тъмен микробус, който може и да я отведе към свободата. Но "така ли изглежда свободата? Какво ще се случи, когато изляза?", се пита Елизабет.
Сериалът проследява историята на една жена, принудена да живее като наложница под фундаменталистка теократична диктатура. Тя е изпратена в град Гилеад, управляван от фундаменталистки режим, който третира жените като собственост на държавата.
Историята е на Брус Милър и е базирана на най-продавания роман на писателката Маргарет Атууд. Трейлърът е пропит с насилие, ужас и борба.
Вижте го.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.