Минималната заплата в Румъния става 447 евро

Икономика

Румънското правителство одобри проекторешение за увеличение на брутната минимална заплата от 1 януари 2019 г., съобщи Медиафакс, цитиран от БТА.

Проектът предвижда увеличение на минималната месечна заплата до 2080 леи (874 лева/446,8 евро) и съответно 2350 леи (987 лева) за служители с висше образование и минимум една година трудов стаж по специалността, заявиха политически източници.

Премиерът Виорика Дънчила уточни, че нарастването на минималната гарантирана брутна заплата до 2080 леи представлява увеличение с 9,47%, а нивото от 2350 леи за персонал с висше образование и най-малко една година стаж представлява увеличение с 23,68%.

Минималната заплата в Румъния в момента е 1900 леи (798 лева).

Дънчила каза също, че информациите, които се появиха в медиите за планирано замразяване на заплатите и пенсиите през следващата година, са неверни.

Ключови думи

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството одобри поетапно увеличение на прага за регистрация по Закона за ДДС
Bosch създава подразделение за полупроводници от януари 2028 г.
Руската централна банка е поискала съдебен изпълнител да влезе в белгийския депозитар "Юроклиър"
Почина известният скулптор и политик Вежди Рашидов
Купувате имот „на зелено“? Седемте клаузи, които решават дали ще си върнете парите
Когато фирмите изберат грешния AI агент – научено от опит
Бързи кредити от Ferratum без трудов договор
Тревожна нощ в Балтика: дрон прелетя над четири държави въпреки намесата на НАТО
tbi bank въвежда проверка на получателя за по-сигурни преводи
Интернет не е вашият банкомат. На Интернет вие сте му напълно безразлични
Fibank понижава лихвата по жилищен кредит „Право на избор“ до 2,15%