Една реклама, която ще ви смути

Рекламна агенция Buzzman в Париж отново успява да грабне вниманието на европейската публика и да получи международно отразяване с нова смущаваща кампания. Агенцията изработи това малко стряскащо рекламно видео със социално послание, за рекламодателя LPG, предлагащ технология за поддържане на красотата в естествения й вид.

За кампанията разказва Adweek.

Видеото показва жена с лице на безизразна кукла, с вид на претърпяла операции за разкрасяване и подмладяване, изтъквайки посланието "Борете се за естествена красота!" и обявявайки война на пластичната хирургия и ботокс културата.

Съобщението в края е "Никога не оставяйте лицето си лишено от емоции". Изтъква се изкуственият вид на жените, претърпели такива процедури, които накрая вярват, че са станали по-хубави и са преборили ефектите от старостта, но всъщност ефектът е друг. 

"Това не е само странна рекламна идея. Това е странна идея с мощно послание зад нея", коментира президентът и изпълнителен криейтив директор на Buzzman Георгис Мохамед-Шериф пред AdFreak. "Искаме хората да бъдат привлечени от красивите образи, но също и да се почувстват неудобно да ги гледат. Искахме да ги изненадаме, да създадем силна реакция, за да имаме реална дискусия", казва той. 

По данни за 2015 г. козметичните и некозметични сложни процедури за красота във Франция са били над 488 000, или 2,3% от тези за света. Най-много такива е имала пластичната хирургия в САЩ през същата година, следвана от Бразилия с 18.6% общ дял глобално. Във Франция най-много козметични корекции е имало на лицето и в областта на главата, както на бюста.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен