Свежо, адаптивно - новото корпоративно лого на Facebook
Facebook представи новото си корпоративно лого, с което цели да обедини всички свои услуги и да си осигури по-голяма прозрачност пред потребителите относно притежанията си.
Логото на компанията е съставено изцяло от големи букви, за да се отличи визуално от това на социалната мрежа. В следващите няколко седмици предстои то да се появи във Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, върху продуктите за виртуална реалност Oculus, бизнес мрежата Workplace, устройствата за видео разговори Portal и блокчейн технологията Calibra.
[[{"fid":"343554","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1080,"width":1920,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Цветовете му са адаптивни, в съответствие с мястото, на което е позиционирано, като например в приложението WhatsApp ще се появява в зелено, а в Instagram ще се прелива от жълто до лилаво.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.