Lacoste представя красив рекламен филм

Озвучена от деликатната, интензивна мелодия на цигулка, тази нова реклама на френския моден бранд Lacoste успява да спечели симпатиите на зрителите с музика и естетика. 

Не просто реклама, същински филм, видеото от агенция BETC Париж разказва за привидно случайна среща на жп гара между млад мъж и жена, след която двамата се качват във влака, той започва да тича към нея, а тя да го търси и очаква. Кадрите прескачат във времето и преминават в различни епохи - от 20-ти век до днес и днешните ежедневни пътувания в метрото, за да изтъкнат, че мъжката класическа спортна фланелка на Lacoste остава модерна в продължение на десетилетия. 

Рекламата е озаглавена “Timeless” и припомня, че Lacoste е на пазара и в модния стил от 1933 г. насам, когато е създадена от играча на тенис Рене Лакост и Адре Гилие от Франция. 

"В един цял век, в който стилът е еволюирал изключително, особено за жените, мъжът винаги е можел да разчита на доверена поло риза, за да създаде определено впечатление", изтъкват от агенцията. 

"Този скок във времето в рекламата е умен, емоционален начин да се предаде много информация в рамка, която предоставя огромна наслада, докато се разкрива пред зрителите", коментират авторите на изданието за маркетинг Adweek, които представят кампанията. 

Ето и филма. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци