Lacoste представя красив рекламен филм


Озвучена от деликатната, интензивна мелодия на цигулка, тази нова реклама на френския моден бранд Lacoste успява да спечели симпатиите на зрителите с музика и естетика. 

Не просто реклама, същински филм, видеото от агенция BETC Париж разказва за привидно случайна среща на жп гара между млад мъж и жена, след която двамата се качват във влака, той започва да тича към нея, а тя да го търси и очаква. Кадрите прескачат във времето и преминават в различни епохи - от 20-ти век до днес и днешните ежедневни пътувания в метрото, за да изтъкнат, че мъжката класическа спортна фланелка на Lacoste остава модерна в продължение на десетилетия. 

Рекламата е озаглавена “Timeless” и припомня, че Lacoste е на пазара и в модния стил от 1933 г. насам, когато е създадена от играча на тенис Рене Лакост и Адре Гилие от Франция. 

"В един цял век, в който стилът е еволюирал изключително, особено за жените, мъжът винаги е можел да разчита на доверена поло риза, за да създаде определено впечатление", изтъкват от агенцията. 

"Този скок във времето в рекламата е умен, емоционален начин да се предаде много информация в рамка, която предоставя огромна наслада, докато се разкрива пред зрителите", коментират авторите на изданието за маркетинг Adweek, които представят кампанията. 

Ето и филма. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране