Lacoste представя красив рекламен филм


Озвучена от деликатната, интензивна мелодия на цигулка, тази нова реклама на френския моден бранд Lacoste успява да спечели симпатиите на зрителите с музика и естетика. 

Не просто реклама, същински филм, видеото от агенция BETC Париж разказва за привидно случайна среща на жп гара между млад мъж и жена, след която двамата се качват във влака, той започва да тича към нея, а тя да го търси и очаква. Кадрите прескачат във времето и преминават в различни епохи - от 20-ти век до днес и днешните ежедневни пътувания в метрото, за да изтъкнат, че мъжката класическа спортна фланелка на Lacoste остава модерна в продължение на десетилетия. 

Рекламата е озаглавена “Timeless” и припомня, че Lacoste е на пазара и в модния стил от 1933 г. насам, когато е създадена от играча на тенис Рене Лакост и Адре Гилие от Франция. 

"В един цял век, в който стилът е еволюирал изключително, особено за жените, мъжът винаги е можел да разчита на доверена поло риза, за да създаде определено впечатление", изтъкват от агенцията. 

"Този скок във времето в рекламата е умен, емоционален начин да се предаде много информация в рамка, която предоставя огромна наслада, докато се разкрива пред зрителите", коментират авторите на изданието за маркетинг Adweek, които представят кампанията. 

Ето и филма. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
ЕС харчи по-малко за американска енергия след търговската сделка на Тръмп за 750 млрд. долара