Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com

При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.

Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.

14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!

Усеща се различно от другите реклами, нали? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
Завладяващият брандов наратив, който резонира със скептичните потребители
Туризмът е напът да донесе рекордните 135 милиарда долара в турската икономика през 2025 г.
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Неизвестно за известните: Най-голямата стоманобетонна сграда от началото на ХХ в. приюти Ал Капоне и привлече Холивуд
На днешната дата, 10 май. Рождениците днес