Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com

При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.

Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.

14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!

Усеща се различно от другите реклами, нали? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Astronomer подаде оставка, след като бе забелязан да прегръща и целува негова служителка на концерт на Coldplay
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Причините, поради която повечето служители напускат
Цената на царевицата се повишава на световните борси през седмицата
Времето: Дневните температури още ще се повишат
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
От 8 октомври такситата ще показват цените и в евро, гласи наредба, публикувана за обществено обсъждане
Седмичен бюлетин: Цените на хранителните стоки в България тръгват нагоре