Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com

При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.

Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.

14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!

Усеща се различно от другите реклами, нали? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения