Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com
При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.
Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.
14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!
Усеща се различно от другите реклами, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.