Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com


При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.

Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.

14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!

Усеща се различно от другите реклами, нали? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години