Pepsi щедра на добри дела за Коледа
Като част от коледната си кампания, Pepsi раздава на потребителите си в САЩ десетки хиляди долари. Те обаче не са предназначени лично за тях, а задължително трябва да бъдат изпратени на близък или дарени за благотворителност.
Всеки, закупил някой от продуктите на компанията, сканира специален QR код, който го отвежда към виртуална скреч карта. Ако на нея се покажат 3 лога на Pepsi, потребителят ще спечели между 5 и 25 хил. долара, а след това трябва да реши на кой да ги изпрати по имейл или във Facebook Messenger – приятел, член от семейството или неправителствената организация United Way, чиято мисия е да подпомага здравната, образователната и финансовата стабилност на хора на територията на Америка. А освен удовлетворение от едно добро дело, участниците ще получат и шанса да спечелят за себе си 4-дневна екскурзия до Пуерто Рико.
Кампанията продължава до новогодишната нощ и включва също томбола в ефира на радио iHeartRadio, както и активации на стадионите на част от мачовете в хокейната и футболната лига на САЩ.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.