Pepsi сменя слогана си за първи път от 20 години


Производителят на газирани безалкохолни напитки Pepsi промени слогана си в САЩ за първи път от 20 години насам. От този месец „Ето това ми харесва“ (“That’s What I Like”) вече ще се появява в рекламите на бранда, като първите кампании вече са факт.

Изборът на новия слоган е направен на базата на широко качествено и количествено проучване и се стреми да въплъти какво харесват лоялните потребители и как живеят живота си, обяснява старши директорът "Анализи" на компанията Джо Макхю. Общо четири 30-секундни спотове, създадени съвместно с агенцията Alma, вече илюстрират идеята по американските телевизионни канали. Тяхната музика е от няколко различни жанрове, според различните потребителски предпочитания.

Изминалото десетилетие беше много предизвикателно за марката, не само заради силното присъствие на основния ѝ конкурент Coca-Cola, а и заради промените във вкуса на консуматорите, които все повече предпочитат да залагат на напитките без захар. Затова компанията майка PepsiCо засили инвестициите в реклама и подобрение на потребителската лоялност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата