Pepsi сменя слогана си за първи път от 20 години


Производителят на газирани безалкохолни напитки Pepsi промени слогана си в САЩ за първи път от 20 години насам. От този месец „Ето това ми харесва“ (“That’s What I Like”) вече ще се появява в рекламите на бранда, като първите кампании вече са факт.

Изборът на новия слоган е направен на базата на широко качествено и количествено проучване и се стреми да въплъти какво харесват лоялните потребители и как живеят живота си, обяснява старши директорът "Анализи" на компанията Джо Макхю. Общо четири 30-секундни спотове, създадени съвместно с агенцията Alma, вече илюстрират идеята по американските телевизионни канали. Тяхната музика е от няколко различни жанрове, според различните потребителски предпочитания.

Изминалото десетилетие беше много предизвикателно за марката, не само заради силното присъствие на основния ѝ конкурент Coca-Cola, а и заради промените във вкуса на консуматорите, които все повече предпочитат да залагат на напитките без захар. Затова компанията майка PepsiCо засили инвестициите в реклама и подобрение на потребителската лоялност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна