Pepsi сменя слогана си за първи път от 20 години

Производителят на газирани безалкохолни напитки Pepsi промени слогана си в САЩ за първи път от 20 години насам. От този месец „Ето това ми харесва“ (“That’s What I Like”) вече ще се появява в рекламите на бранда, като първите кампании вече са факт.

Изборът на новия слоган е направен на базата на широко качествено и количествено проучване и се стреми да въплъти какво харесват лоялните потребители и как живеят живота си, обяснява старши директорът "Анализи" на компанията Джо Макхю. Общо четири 30-секундни спотове, създадени съвместно с агенцията Alma, вече илюстрират идеята по американските телевизионни канали. Тяхната музика е от няколко различни жанрове, според различните потребителски предпочитания.

Изминалото десетилетие беше много предизвикателно за марката, не само заради силното присъствие на основния ѝ конкурент Coca-Cola, а и заради промените във вкуса на консуматорите, които все повече предпочитат да залагат на напитките без захар. Затова компанията майка PepsiCо засили инвестициите в реклама и подобрение на потребителската лоялност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?