"Последното желание на дядо" - новата реклама на Volkswagen в Америка
Volkswagen има дълга маркетингова история на американския пазар, част от която е легендарна, знаят любителите на криейтива.
Затова новата кампания на автомобилния бранд в САЩ предизвиква интерес - с идеята и изпълнението си. В центъра й стои кратък рекламен филм със следния сюжет: дядо в семейство с няколко внучета е починал и в предсмъртно писмо той е посочил последното си желание - да обиколи страната и да види нейните чудни места. Тей като това не е било възможно, той е пожелал семейството му да го направи вместо него. И семейството тръгва на пътешествие с колата, начело с бабата - неговата обичана съпруга.
Кампанията е изработена от агенция Deutsch - една от най-известните на американския рекламен пазар. В нея се вижда 2018 Atlas SUV - модел със седем места, произведен в Америка - за голямото американско семейство. Първият VW SUV е сглобен в Тенеси и сега заводът получава инвестиция от компанията Volkswagen в размер на 900 милиона долара.
Посланието на рекламата е "Животът е толкова голям, колкото си го направиш". Тя е от 90 секунди и ще се излъчва по кината в САЩ, докато за телевизията ще бъде разделена на по-кратки, 30-секундни спотове, които ще вървят по местни канали и програми с национално покритие. Ключово позициониране на тях ще има по време на ТВ излъчването на баскетболните срещи на NBA и Stanley Cup Finals.
Ето и цялото видео.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.