Реклама на H&M руши стереотипа как трябва да се държи една дама

Хитът на Том Джоунс от 1971 г. "She's a Lady" звучи в тази нова кампания на шведския моден бранд H&M. Идеята на рекламата е да руши стереотипа как трябва да се държи или да изглежда една жена или дама. 

В текста на песента се пее, че правилната жена за много мъже е тази, която има стил и елегантност, но в същото време "си знае мястото". Тя се превръща в същински химн на фенимисткото движение, което през 1971 г. набира сила с втора вълна в САЩ.

Саундтракът на рекламата на H&M сега е същата песен, изпълнена от дуото Lion Babe, отбелязва Adweek. В спота се виждат различни жени да се държат неочаквано, нетипично, смело, скандално, включително актрисата Лорън Хътън, моделът Адуоа Абоа, транс звездата Хари Неф, главният криейтив директор на Design Army Пам Лефебюр...

Вижте ги!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
На лов за таланти: Meta придоби още един AI стартъп
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ