Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка
Как да накараш читателите на водещо литературно списание да забележят рекламата ти? Постави в нея надпис с правописна грешка!
Тази стратегия решава да предприеме рекламодател от Кентъки, САЩ, за новия брой на изданието за литература Oxford American.
С тази кампания се залага в известна степен на тролско провокиране, но тя успява да задържи вниманието на аудиторията по хитър и интелигентен начин, разказва изданието за маркетинг Adweek.
Идеята е реализирана за Kentucky for Kentucky - организация, която промотира щата Кентъки и бранда Southern Socks.
Пояснение в дъното на рекламата, под надписа с грешката в страницата, посочва "Знаем. Пише се "your", а не "you’re". Просто разбрахме, че една грешка в изписването може да бъде най-добрия начин нашата реклама да се отличи в едно превъзходно издание като списание Oxford American".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.