Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка

Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка

Как да накараш читателите на водещо литературно списание да забележят рекламата ти? Постави в нея надпис с правописна грешка!

Тази стратегия решава да предприеме рекламодател от Кентъки, САЩ, за новия брой на изданието за литература Oxford American.

С тази кампания се залага в известна степен на тролско провокиране, но тя успява да задържи вниманието на аудиторията по хитър и интелигентен начин, разказва изданието за маркетинг Adweek. 

Идеята е реализирана за Kentucky for Kentucky - организация, която промотира щата Кентъки и бранда Southern Socks. 

Пояснение в дъното на рекламата, под надписа с грешката в страницата, посочва "Знаем. Пише се "your", а не "you’re". Просто разбрахме, че една грешка в изписването може да бъде най-добрия начин нашата реклама да се отличи в едно превъзходно издание като списание Oxford American". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул