Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка

Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка

Как да накараш читателите на водещо литературно списание да забележят рекламата ти? Постави в нея надпис с правописна грешка!

Тази стратегия решава да предприеме рекламодател от Кентъки, САЩ, за новия брой на изданието за литература Oxford American.

С тази кампания се залага в известна степен на тролско провокиране, но тя успява да задържи вниманието на аудиторията по хитър и интелигентен начин, разказва изданието за маркетинг Adweek. 

Идеята е реализирана за Kentucky for Kentucky - организация, която промотира щата Кентъки и бранда Southern Socks. 

Пояснение в дъното на рекламата, под надписа с грешката в страницата, посочва "Знаем. Пише се "your", а не "you’re". Просто разбрахме, че една грешка в изписването може да бъде най-добрия начин нашата реклама да се отличи в едно превъзходно издание като списание Oxford American". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези