Реклама успя да привлече внимание с правописна грешка

Как да накараш читателите на водещо литературно списание да забележят рекламата ти? Постави в нея надпис с правописна грешка!
Тази стратегия решава да предприеме рекламодател от Кентъки, САЩ, за новия брой на изданието за литература Oxford American.
С тази кампания се залага в известна степен на тролско провокиране, но тя успява да задържи вниманието на аудиторията по хитър и интелигентен начин, разказва изданието за маркетинг Adweek.
Идеята е реализирана за Kentucky for Kentucky - организация, която промотира щата Кентъки и бранда Southern Socks.
Пояснение в дъното на рекламата, под надписа с грешката в страницата, посочва "Знаем. Пише се "your", а не "you’re". Просто разбрахме, че една грешка в изписването може да бъде най-добрия начин нашата реклама да се отличи в едно превъзходно издание като списание Oxford American".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ОПЕК запазва прогнозата си за търсенето на петрол, като очаква по-малък дефицит на предлагане през 2026 г.
Икономика |Sora достига 1 милион изтегляния по-бързо от ChatGPT
Технологии |Шефът на Бюрото за национална сигурност на Полша: Варшава води война с Русия
Свят |Директорът на германското разузнаване: В Европа цари „леден мир“
Свят |Пазарите в САЩ тръгват нагоре, след като Тръмп охлади напрежението с Китай
Икономика |Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 октомври
Хороскоп |ДПС-Ново начало печели изборите за общински съветници в Пазарджик
България | Общество |Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Свят |Плащат ли богатите достатъчно високи данъци?
Икономика |Светът на парите: Доминацията на дигиталния долар е зов за събуждане в еврозоната
Финанси |Франция има ново правителство
Политика |Все повече домакинства в Нидерландия разполагат с активи над 1 милион евро
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.