Спайк Джоунз режисира новата, луда реклама на KENZO


Едва ли е изненада, че рекламата на Спайк Джоунз за най-новия парфюм на Kenzo - Kenzo World, е по-добра от 94% от всички музикални видеоклипове, които се въртят наоколо в момента. Умът на този човек е чудо и той дирижира някои от най-определящите модерната епоха попкултурни промота от 90-те насам, коментират авторите на noisey.vice.com.

Прочутият режисьор и автор на филма "Тя" създаде видеото за Kenzo като не толкова модна реклама, колкото като музикален видеоклип, използвайки парчето "Mutant Brain" на Сам Спийгъл & Ape Drums, съвместно с Assassin. 

Сам Спийгъл прави музика с името N.A.S.A. и... е брат на Спайк. Освен това, най-новите творчески таланти зад Kenzo са Каръл Лим и Умберто Леон, който е един от най-близките приятели на режисьора. 

В рекламата от 3:48 минути 21-годишната Маргарет Куали, известна от The Leftovers, присъства на официална церемония за награждаване и учтиво слуша речите, носейки впечатляваща зелена рокля на Kenzo. Тя се извинява и излиза на стълбите в стилно фоайе, където полудява и започва да танцува в транс. Песента е агресивна, трайбъл бие в ушите на публиката - кадрите съчетават по уникален начин елегантност с глупаво излъчване и тотално демонично обсебване. Хореографията е на Раян Хефингтън, който е автор на танците в клипа на Sia "Chandelier".

Ето и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"