Спайк Джоунз режисира новата, луда реклама на KENZO

Едва ли е изненада, че рекламата на Спайк Джоунз за най-новия парфюм на Kenzo - Kenzo World, е по-добра от 94% от всички музикални видеоклипове, които се въртят наоколо в момента. Умът на този човек е чудо и той дирижира някои от най-определящите модерната епоха попкултурни промота от 90-те насам, коментират авторите на noisey.vice.com.

Прочутият режисьор и автор на филма "Тя" създаде видеото за Kenzo като не толкова модна реклама, колкото като музикален видеоклип, използвайки парчето "Mutant Brain" на Сам Спийгъл & Ape Drums, съвместно с Assassin. 

Сам Спийгъл прави музика с името N.A.S.A. и... е брат на Спайк. Освен това, най-новите творчески таланти зад Kenzo са Каръл Лим и Умберто Леон, който е един от най-близките приятели на режисьора. 

В рекламата от 3:48 минути 21-годишната Маргарет Куали, известна от The Leftovers, присъства на официална церемония за награждаване и учтиво слуша речите, носейки впечатляваща зелена рокля на Kenzo. Тя се извинява и излиза на стълбите в стилно фоайе, където полудява и започва да танцува в транс. Песента е агресивна, трайбъл бие в ушите на публиката - кадрите съчетават по уникален начин елегантност с глупаво излъчване и тотално демонично обсебване. Хореографията е на Раян Хефингтън, който е автор на танците в клипа на Sia "Chandelier".

Ето и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
На лов за таланти: Meta придоби още един AI стартъп
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.