Как една рекламна агенция използва Instagram

Как една рекламна агенция използва Instagram

Как една рекламна агенция използва Instagram

Рекламните агенции използват свои профили в социалната мрежа Instagram по десетки различни начини, като много често се представят като работни места. С творчески снимки, агенции по света показват служителите си. 

Една от тях е Leo Burnett Чикаго, в САЩ, разказва изданието за маркетинг Adweek. В профила си @leoburnett в Instagram, който има над 97 000 последователи, още през 2014 г. тя стартира поредицата "Ден от живота", където показва хора, които работят за нея. Агенцията споделя по-интересни подробности за служителите и за това, което се случва в ежедневието им.

Поредицата "Ден от живота" или "Day in the Life" (DITL), се състои от дневна история от 10 снимки (или публикации) в Instagram, които разказват за един човек.

В последната публикация за всеки отделен ден, съответният служител отговаря на въпроси, зададени от последователите. Освен това, той или тя комуникира и в полето с въпроси и отговори Q&A на сайта LeoBurnett.us.

Снимките са правени от професионалисти от Greenhouse - вътрешният продукционен отдел на Leo Burnett. Показаните служители са от всякакви професии, от шефове до офис мениджъри и криейтив хора. 

Първата поредица с публикации DITL е направена още през юли 2014 г. Тя е включвала летен стажант в отдела за корпоративни комуникации. От тогава е имало над 17 поредици "Ден от живота". Най-новата е с творческия директор Скот Смит, отново в серия от 10 публикации. 

От агенцията разказват за Adweek, че проектът DITL според тях е бил страхотен начин 1.) да бъдат повече емоционално ангажирани служителите със самата компания; 2.) да бъдат привличани завършващи студенти. Това се оказал полезен инструмент за намиране на свежи кадри. 

"Открихме на ранен етап, че оригиналното съдържание е един от най-ефективните начини да споделяме историята на агенцията. Винаги сме окуражавали експериментирането и тестването на различни видове идеи за съдържание, за да научаваме какво би имало отклик. По онова време марките все още опитваха да проумеят Instagram, а идеята да го използваме, за да разказваме разказ за цял един ден при нас, беше един вид като за роман", разказва Дрю Уърли, вицепрезидент на MSL, пиар агенцията на Publicis Groupe, която работи с Leo Burnett.

"Помолихме един стажант да ни съдейства като първи пробен "обект", което се сдоби със страхотен отговор и бързо нещата потръгнаха", казва той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ