Задължителните условия за успешна външна реклама

Задължителните условия за успешна външна реклама

Дигиталните билбордове и технологичните средства за външна реклама продължават да печелят голямо внимание от рекламодателите. Очаква се тенденцията да се задържи и на места дори да се разрастне в идната година. 

Ако решите да заложите на дигиталните билбордове, имайте предвид следните златни правила, които са задължителни за спазване, ако желаете не само да си възвърнете инвестицията, но и да постигнете успех. Изброява ги електронното издание UTalkMarketing. Ето какви са:

Измерете средата, дължината на обсега на видимост на екрана и най-активното време на деня в конкретното място в града. След това съобразете съобщението, които ще покажете на дигиталния екран, с тези фактори.

Посланието на билборда трябва да може да се възприеме и запомни с един поглед.

Единичното анимирано рекламно съобщение на този род табла върши повече работа от статичните реклами или видеото с по-дълга продължителност.

Изгответе спонсорираното съобщение така, че да заинтригува аудиторията и да я накара да потърси повече информация.

Комбинирайте билбордовете с мобилните интернет механизми за взаимодействие с марката.

Възползвайте се от възможностите на интерактивните технологии в дигиталните екрани, които долавят човешките движения, дават възможност мобилният телефон или iPod-ът да се включат към билборда и по този начин преобразуват комуникацията с минувача от пасивна в активна.

Купувайте умно. Кампаниите в определени дни и в определени часове на деня спестяват разходи.

Ако е възможно, за по-голям ефект, съчетайте средствата за външна реклама с популяризиране в традиционните медии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ