Виж, какво може тази капачка!

Голяма изненада - кой не мечтае за нея, особено по празници! Не всички изненади обаче се получават според очакванията. Вдъхновена от десетки автори на не чак толкова сполучливи коледни изненади, Coca-Cola създаде „Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – уникална капачка, позволяваща записването на гласови съобщения с продължителност до 30 секунди, които могат да бъдат прослушвани, докато бутилката се отваря. Първата по рода си такава Coca-Cola бутилка ще се появи на пазара в Италия сега, в разгара на декемврийски празници.

Искаме да зарадваме хората като им помогнем да благодарят на онези, които правят тяхната Коледа специална по креативен начин – с лично съобщение до любим човек, споделено посредством бутилка Coca-Cola. Така една неизменна част от празника – бутилката Coca-Colaсе превръща в свеж повод за запомнящо се преживяване“, сподели Палома Азулей, регионален отговорник за творческата реализация на маркетинговите кампании на Coca-Cola.

Кампанията включва видео, предназначено за разпространение по интернет – „Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – и съдържание за социалните медии, което стартира в Италия този декември. Самото видео представя куп забавни неуспешни опити за коледни изненади и приканва зрителите да зарадват близките си със съобщение в бутилка Coca-Cola. Автор на идеята е рекламна агенция DAVID, а режисурата е дело на Лукас Шанън от водещата компания за производство на клипове Landia.

Технологията за запис на звук е разработена от испанската дигитална агенция Gigigo.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ