Volvo представи реклами, които не приличат на реклами
Автомобилният бранд Volvo прави пътуване до дъното на морето и изследва забележително устойчивите недра на човешкия ум в тези емоционални, напрегнати и издигащи го филми от рекламна агенция Valenstein & Fatt в Лондон.
Това са реклами, които не приличат на реклами, посочва изданието за маркетинг Adweek.
Държейки колите най-вече на заден план, режисьорите Едуард Ловлейс и Джеймс Хол (aka, D.A.R.Y.L.) свързват стремежа към иновации на автомобилния производител от Швеция с личните постижения и качествата на човешкия дух, които ни помагат да надвием лошия шанс и да преодолеем бедите.
Филмите са продуцирани като част от серията на Volvo “Human Made Stories”, в партньорство с британската телевизионна услуга Sky Atlantic.
Всеки филм трае над 5 минути и съдържа емоционална сила, поетично въображение и запомнящи се моменти. Клиповете разказват действителни истории. Те са опит да се избяга от рекламирането, каквото го познаваме, и да се даде с брандирано съдържание храна за размисъл на зрителите, както и да се създадат някои доста силни чувства.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.