Всички реклами в една лондонска метростанция бяха заменени със снимки на котки

Всички реклами в една лондонска метростанция бяха заменени със снимки на котки

В приятна кампания британската фирма Glimpse Collective замени 68 големи реклами в лондонската метростанция Clapham Common Tube със снимки на котки в продължение на 2 седмици.

"Опитахме се да си представим свят, в който публичните пространства карат хората да се чувстват добре. Надяваме се, че посетителите ще се зарадват да са в метростанцията и може би ще помислят малко различно за света наоколо", коментира основателят на Glimpse и автор на кампанията под хаштага #CatsNotAds Джеймс Търнър. 

Кампанията не е с търговска цел. Вместо да приканва минувачите в големия град да купуват нещо, тя ги призовава да помислят какво е това, което е истински ценно в живота им. "То може да не е котки, но най-вероятно е нещо, което не можете да откриете в магазина", казва Търнър.

Идеята е финансирана с акция за публично набиране на средства в Kickstarter, към която впоследствие се присъединява и центърът за защита на бездомни животни Battersea Dogs & Cats Home, който предлага част от котките в него за фотографски модели. Там живеят над 3000 котки. 

За да успеят да съберат средства за плащането на толкова много подземни билбордове, организаторите са предложили в интернет на стопани, на които им харесва идеята, да изпращат снимки на своите котки, които да бъдат сложени в рекламите, срещу определена сума - 100 лири. Един човек дори дошъл от Вирджиния, за да види резултата. 

Ето и снимки от мястото. За кампанията разказва Adweek.com. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ