Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Данъците, които всеки плаща на Google
Според известния американски маркетолог Сет Годин има два данъка, които потребителите плащат на търсачката Google. Подробности за тях той споделя в личния си блог Seth’s Blog.
„Първият данък, който всеки от нас плаща, е с цел компаниите да могат да наддават помежду си за трафика от Google. Тъй като техният модел е изграден както върху директен маркетинг, така и върху търгове, те са в състояние да запазят значителна част от позициите си в много индустрии. Те са се превърнали в наемодатели на интернет.
Разликата между успешния и неуспешния бизнес в Ню Йорк е само няколко процента – успешните плащат 95% от печалбите си на наемодатели, а неуспешните – 105.
Няма значение дали имате конкуренти в търсачката – моделът на залагания за внимание е толкова икономически завладяващ, че компаниите са готови да платят още повече, за да достигнат до нови хора.
Другото се забелязва по-трудно, защото Google направи откриването на сайтове през търсачката си още по-сложно, от което пострадаха някога успешни компании като Groupon и Travelocity. В резултат на това новите уеб компании са значително по-трудни за финансиране и изграждане. Ако сте много зависими от това да се показвате в Google, вероятно трябва да преосмислите плана си.
Мрежата създаде големи ползи за достъпа, конкурентноспособността и селекцията на толкова много пазари. Капитализмът е ефективна система за справяне с клиентските потребности, но след като се насочи към контрол върху пазарите, тези ползи изчезват.
Съществуването на търсачката DuckDuckGo и др. не променя значително позицията на Google като монопол, способен да диктува как повечето хора изпробват всичко в мрежата.“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.