Готови сме да водим революцията в храненето с грижа за хората и планетата
„Моята дума на 2021 г. е „здраве“, казва Даниела Узунова, изпълнителен директор на „Danone България“, според която занапред всички ще сме по-отговорни за личното си благоденствие и за това на планетата. Danone подкрепя тази тенденция с новаторски продукти и инициативи
Равносметката
2020 г. ни показа правилния път към промяната и ни научи на много неща. Разбрах, че колкото и да бяхме подготвени и силни, да си просто бърз не е достатъчно. Качества като организираност, добро планиране и прогнозиране отстъпиха мястото на необходимостта от изключителна гъвкавост. 2020 г. ни научи да опитваме немислимото – да променяме плановете за една нощ, да продаваме мляко по телефон и чрез социалните приложения, да бъдем заедно, макар и на дистанция.
Още по-смели през 2021 г.
Ние предоставяме разнообразно портфолио от храни и напитки в пределите и извън пределите на традиционния млечен пазар. Нашият бизнес в млечната категория ще става все по-отговорен. Марките ни Activia, Danonino, YoPro са изцяло насочени към здравето и имунитета на хората, като редом до тях имаме и иновации, специално разработени за българския потребител. Danone ще продължи революцията в храненето и извън пределите на млечния пазар. Чрез продуктите ни на изцяло растителна основа (бадемови, оризови, соеви) под марката „Алпро“ даваме възможност на потребителите да се хранят по-здравословно, разнообразявайки менюто си. Всеки „Алпро“ продукт е и грижа за ресурсите и за здравето на планетата. Освен фокуса върху здравословния начин на живот в кампаниите ни ще продължим да предоставяме информация на родителите за по-здравословен избор на продукти за децата. За да помогнем на потребителите да направят информиран избор, въвеждаме допълнителна система за етикетиране на хранителни продукти, разположена в предната част на опаковката, наречена „Нутрискор“. Системата е разработена от френски учени от екипа за Изследвания на епидемиологията на храните. Скалата посочва оценка на хранителната стойност на продукта от тъмнозелено А (продукти с висока хранителна стойност), които е добре да се консумират по-често или в по-голямо количество, до продукти, означени с червено Е (с по-голямо съдържание на наситени мазнини, захар, сол, които трябва да се консумират по-рядко или в по-малко количество).
Aз съм мечтател в цифри
Настоящето принадлежи на тези, които гонят цели и отчитат резултати, но бъдещето – на мечтателите и на техния екип. Следвайки визията на Danone „Една планета, едно здраве“, за мен хората са на първо място – всички в екипа ми и всички, които търсят продуктите ни, правейки по-здравословен избор – за себе си и за планетата
Текстът е от бр. 01/2021 на сп. "Мениджър", който вече е на пазара
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.