Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 грешки, които трябва да избягвате в дигиталния си бизнес: Част 1
Стартирането на нов бизнес носи своите неповторими предизвикателства, а първите години са най-важни за дългосрочното развитие и растежа ви. Ако стартирате агенция за дигитален маркетинг, ще се натъкнете на няколко специфични казуса. Ето кои са те и как да ги избегнете.
Грешка 1: Неправилни очаквания
Както при всеки друг бизнес, и тук е важно да определяте правилните очаквания за клиентите си. Не прекалявайте с обещанията, особено когато не сте сигурни дали ще постигнете определени резултати. По-добре е да се откажете от преднината с нереалистични цели, вместо да се целите единствено към постигане на сделка, която след това не можете да покриете. Бъдете честни със себе си и с тях.
Грешка 2: Затъване в заеми
Това често представлява проблем за наскоро основаните бизнеси, ако не са достатъчно информирани с какво се захващат. В момент на криза или в случай че се наложи да намалите разходите си, фиксираните плащания могат силно да ви повлияят. Ако е възможно, опитайте да стартирате бизнеса си без да се налага да изтегляте заем, макар и това да означава първоначално да разполагате с по-малко средства.
Грешка 3: Никакъв бюджет
Трябва да сте прецизни по отношение на това какво правите с парите си, какви разходи и приходи очаквате и каква е крайната ви цел. Да знаете къде отива всеки един лев ежемесечно е мощен инструмент, който ви дава пълен контрол върху прогреса.
Грешка 4: Недостатъчно труд
Собствениците на дигитални агенции често биват привлечени от дигиталния аспект на работата, защото търсят работа, която могат да вършат където и да се намират. Свободата да си шеф на себе си е изкушаваща, но ще трябва да поработите здраво няколко години, за да я извоювате такава, каквато трябва да бъде.
Ако те работили по 8 часа дневно на предишната си работа, имайте предвид, че стартирайки собствен бизнес, вероятно ще трябва да се потрудите повече. Колкото повече жертвате, толкова повече ще ви се отплати това в бъдеще.
Грешка 5: Да опитате да правите всичко сами
Дори и да сте експерт, потърсете помощ. Това може да означава да сформирате екип, ментор и т.н. Фокусирайте се върху разрастване и управление на бизнеса си. Другата опция е да възложите част от услугите, които предлагате, на други компании за дигитален маркетинг, в качеството им на ваши подизпълнители.
Очаквайте продължение!
Джей Си Хайт, главен изпълнителен директор и основател на Hite Digital, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.