10-те най-важни тенденции във Facebook за 2021 година

10-те най-важни тенденции във Facebook за 2021 година

Маркетинг целите са свързани с непрекъснато усъвършенстване, а едно от основните места, където се реализират, са социалните мрежи. Затова и екипът на платформата Oberlo, собственост на Shopify, отбелязва тенденциите във Facebook за предстоящата 2021 година в своята инфографика, публикувана от Social Media Today.

[[{"fid":"365826","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6367,"width":900,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ