15 трика, които рекламните агенции ползват, за да правят храната по-апетитна

15 трика, които рекламните агенции ползват, за да правят храната по-апетитна

Никой продукт не изглежда толкова добре, колкото в рекламите. Ще се изненадате обаче колко подвеждащи могат да бъдат те в действителност.

Ето 15 трика, които фотографите прилагат, за да правят храната да изглежда по-свежа и апетитна.

Дезодорант прави плодовете по-лъскави

Плодовете винаги лъщят по рекламите. Не е нужно нещо необикновено, просто малко дезодорант. Някои фотографи ползват и лак за коса.

Машинно масло вместо кленов сироп

Палачинките абсорбират истинския сироп твърде бързо, за да бъдат заснети адекватно. Затова фотографите прибягват до помощта на машинното масло. Друг трик – просто покриват палачинките с импрегниращ спрей.

Месата на бургерите се полират с лак за обувки

Месата на бургерите са почти винаги сурови по рекламите. Те се опичат само за няколко секунди, колкото да останат едри и сочни. Фотографите ги оцветяват с лак за обувки и създават следите от грил с помощта на горещи шишове. Вижте това видео за още подобни трикове.

Глицеринът кара морските дарове да изглеждат свежи

Морската храна губи представителния си вид изключително бързо. За да я запазят свежа и сочна (поне на външен вид), фотографите я третират със смес от вода и глицерин.

Глюкозен сироп за китайски нудъли

Нужни са само няколко минути, за да приготвите нудъли. Те обаче изсъхват изключително бързо. Затова рекламните агенции ги покриват с глюкозен сироп, който често намира приложение в десертите.

Картон в торта

За да запазят тортите сухи, фотографите поставят между пластовете картон, прикрепен с помощта на клечки за зъби. Същият трик се прилага и при сандвичите и бургерите.

Течният сапун създава пяна

За да заснемат мляко, кафе или бира, фотографите използват течен сапун. Той създава доста устойчива пяна, която изглежда естествена и ефективна.

Картофено пюре вместо сладолед

Сладоледът се разтапя изключително бързо под горещите светлини в студиото. Затова фотографите го заменят с оцветено картофено пюре, нишесте или други подобни. Ето един пример.

Крем за бръснене вместо бита сметана

За разлика от битата сметана, кремът за бръснене не се разтапя. А фотографите се нуждаят именно от това. Те просто трябва да подсещат актьора, че „десертът“ не е истински.

Пластмасови ледени кубчета

Ледът се разтапя изключително бързо. Затова фотографите използват пластмасовите кубчета в напитките.

Лепило вместо мляко

Зърнените закуски поемат млякото изключително бързо. За отрицателно време те се озовават на дъното на купата. Ако иска да ги заснемете както трябва, просто заменете млякото с лепило. Така зърнените продукти ще останат на повърхността.

Газирани напитки с противокиселинни хапчета

 Мехурчетата в газираните напитки изчезват бързо. Затова фотографите поставят в тях противокиселинни хапчета. Комбинацията довежда до химична реакция на неутрализация и готово – мехурчетата се появяват отново.

Пиле, пълнено с кухненска хартия

Пилетата по рекламите никога не са приготвени на грил. Те са третирани на минимална температура, а след това – оцветени. За обем фотографите ги пълнят с кухненска хартия, след което ги зашиват.

Сосовете се приготвят от восък

За перфектна консистенция фотографите разтопяват восък и го оцветяват както пожелаят.

Парата е изкуствена

Парата, издигаща се от храната, изглежда наистина апетитна. Истината обаче е, че тя дори не е топла. Освен Photoshop, фотографите могат да създадат пара по най-различни начини. Вижте това видео, за да научите повече по темата.

Източник: BrightSide

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света