Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 млн. лв. повече за рекламиране на българския туризъм през 2017 г.
Министерството на туризма ще разполага с около 3 млн. лв. повече средства за реклама през 2017 година, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова на среща с туристическия бранш в Добрич. По думите й, през отиващата си година ведомството е изразходвало 4 млн. евро за реклама на страната. Министърът коментира, че при много по-големи рекламни бюджети на утвърдени туристически държави България се е наредила на първо място в Европа по ръст на реализираните нощувки от туристи през първото шестмесечие. Борим се да разширим финансирането за реклама, каза Ангелкова.
Министърът посочи, че целта е България да се утвърди като целогодишна туристическа дестинация - в четири сезона, с развитието на културен, спа-, еко, голф, селски, гурме туризъм. Трябва да се положат усилия и следващите години да бъдат успешни за бранша като 2016-а, в която се очаква общият брой на българските и чуждестранните туристи в страната да достигне 12 млн., призова Ангелкова. В Добричка област е постигнат 13,2 на сто ръст на туристите, като в черноморския комплекс „Албена” за периода от януари до август са отдъхвали над 320 хил. души, поясни тя.
„Проучваме опита на водещи туристически страни, в които към министерствата на туризма има специализирани училища за подготовка на кадри за бранша. В дългосрочен план е възможно да създадем такова училище или център за подготовка на кадри за изпълнителските позиции, които са „сърцето” на туристическата услуга”, каза Ангелкова.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.