Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 урока по маркетинг от „Замръзналото кралство“
Бранд историята ви е свързващият мост с аудиторията. Тя е като всяка завладяваща приказка, която докосва читателя и го кара да се чувства част от приключението. Реалността обаче е много различна от случващото се в приказките – дали бизнесът ви се справя с нея?
Помислете си за любовните симпатии на Анна от „Замръзналото кралство“. Брандът ви може би ще иска да е Кристоф Бьоргман, спасителят, който я печели с експертизата и причудливия си чар, но в действителност много марки се открояват като Ханс Уестъргард, адски склонният да развие егоизма си за сметка на другите. Ето какво още може да научите от най-любимото детско филмче напоследък.
Опростете историята си
Потребителите няма да се припознаят в историята ви, ако не могат да я разберат, защото сте ги объркали. „Бизнесът понякога защитава егото си зад сложни думи, за да онагледи колко сложни са продуктите му“, споделя Майк Спаковски, главен и креативен директор на агенцията Atomicdust. „Това става за сметка на яснотата“, добавя още той.
Когато Airbnb се ребрандира през 2014 г. и лансира концепцията си, беше с една стъпка по-близо до ситуирането на потребителите в разказа, като разработи безплатна интерактивна платформа, която им позволяваше да създадат собствена версия на логото, наречено Bélo. Целият ребрандинг беше създаден така, че да позволи на потребителите максимално да участват в него и да помогнат за оформянето на нова глава от историята му.
Направете вашия потребител герой
Добрите продукти и услуги са създадени, за да разрешат предварително установен потребителски проблем. Често това може да накара маркетолозите да позиционират бранда като герой на една история. Много по-въздействащо обаче би било героизмът да бъде прехвърлен върху аудиторията.
Да вземем за пример пазара на неинвазивните пренатални тестове. С увеличаването на средната възраст, на която жените стават майки, бебетата са изложени на по-голям риск от хромозомни нарушения, които могат да бъдат засечени чрез генетични тестове. Когато компанията Illumina искаше разпространи услугите си за генетичен скрининг, стартира кампания със здравно-креативната агенция The Bloc, която позиционира клиентите като героични търсачи на информация. Така те информираха бъдещите родители какви генетични проблеми могат да настъпят във всеки етап от бременността.
Покажете, че държите на ценностите на аудиторията
Ако една история направи трайно впечатление, тя би се разпространила бързо, много повече. Според проучване на Edelman 53% от клиентите вярват, че компаниите трябва да подкрепят поне една кауза, от която нямат директна полза в печалба.
Компанията за аутдор екипировка REI обръща голямо внимание на бранд идентичността. През 2019-а, за пета поредна година, брандът затвори врати на Черния петък, но все пак плати на служителите си за този ден. Последния път обаче потребителите бяха помолени да се включат в 52 седмици на предизвикателства, за да „редуцират въздействието си, да станат активни и да оставят света по-добър от този, който са намерили“.
Как вашата история отразява дълбоко ценностите, притесненията и мечтите на публиката ви? Определенято на всичко това е от ключово значение за привличането на клиентите ви към нещо по-голямо от вас самите или компанията ви. Докато разработвате личната си бранд история, си припомняйте гледната точка на Кристоф: „Не става въпрос единствено за мен“.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Демократи от американския Конгрес искат Андрю Маунтбатън Уиндзор да отговаря на въпросите за Епстийн в САЩ
Свят |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Маркетинг |Символиката в роклята на Меган Маркъл
Общество | Advertorial |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |14 остроумни цитатa от бащата на рекламата Дейвид Огилви
Лица |Албания изгони ЧЕЗ
Енергетика | Advertorial |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.