Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 урока по маркетинг от „Замръзналото кралство“
Бранд историята ви е свързващият мост с аудиторията. Тя е като всяка завладяваща приказка, която докосва читателя и го кара да се чувства част от приключението. Реалността обаче е много различна от случващото се в приказките – дали бизнесът ви се справя с нея?
Помислете си за любовните симпатии на Анна от „Замръзналото кралство“. Брандът ви може би ще иска да е Кристоф Бьоргман, спасителят, който я печели с експертизата и причудливия си чар, но в действителност много марки се открояват като Ханс Уестъргард, адски склонният да развие егоизма си за сметка на другите. Ето какво още може да научите от най-любимото детско филмче напоследък.
Опростете историята си
Потребителите няма да се припознаят в историята ви, ако не могат да я разберат, защото сте ги объркали. „Бизнесът понякога защитава егото си зад сложни думи, за да онагледи колко сложни са продуктите му“, споделя Майк Спаковски, главен и креативен директор на агенцията Atomicdust. „Това става за сметка на яснотата“, добавя още той.
Когато Airbnb се ребрандира през 2014 г. и лансира концепцията си, беше с една стъпка по-близо до ситуирането на потребителите в разказа, като разработи безплатна интерактивна платформа, която им позволяваше да създадат собствена версия на логото, наречено Bélo. Целият ребрандинг беше създаден така, че да позволи на потребителите максимално да участват в него и да помогнат за оформянето на нова глава от историята му.
Направете вашия потребител герой
Добрите продукти и услуги са създадени, за да разрешат предварително установен потребителски проблем. Често това може да накара маркетолозите да позиционират бранда като герой на една история. Много по-въздействащо обаче би било героизмът да бъде прехвърлен върху аудиторията.
Да вземем за пример пазара на неинвазивните пренатални тестове. С увеличаването на средната възраст, на която жените стават майки, бебетата са изложени на по-голям риск от хромозомни нарушения, които могат да бъдат засечени чрез генетични тестове. Когато компанията Illumina искаше разпространи услугите си за генетичен скрининг, стартира кампания със здравно-креативната агенция The Bloc, която позиционира клиентите като героични търсачи на информация. Така те информираха бъдещите родители какви генетични проблеми могат да настъпят във всеки етап от бременността.
Покажете, че държите на ценностите на аудиторията
Ако една история направи трайно впечатление, тя би се разпространила бързо, много повече. Според проучване на Edelman 53% от клиентите вярват, че компаниите трябва да подкрепят поне една кауза, от която нямат директна полза в печалба.
Компанията за аутдор екипировка REI обръща голямо внимание на бранд идентичността. През 2019-а, за пета поредна година, брандът затвори врати на Черния петък, но все пак плати на служителите си за този ден. Последния път обаче потребителите бяха помолени да се включат в 52 седмици на предизвикателства, за да „редуцират въздействието си, да станат активни и да оставят света по-добър от този, който са намерили“.
Как вашата история отразява дълбоко ценностите, притесненията и мечтите на публиката ви? Определенято на всичко това е от ключово значение за привличането на клиентите ви към нещо по-голямо от вас самите или компанията ви. Докато разработвате личната си бранд история, си припомняйте гледната точка на Кристоф: „Не става въпрос единствено за мен“.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
The Guardian: Английски учени тестват ваксина срещу рецидив на два вида рак
Наука и Здраве |Мелони опитва да намали китайската собственост в ключови италиански компании
Икономика |Пекин скъса контактите си с президента на Чехия заради среща с Далай Лама
Свят |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Европа е увеличила военната си помощ за Украйна през май и юни, сочат данни на германски институт
Свят |Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Политика |Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Свят |НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Свят |Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Спорт |Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Свят |България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Енергетика |Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Икономика |Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.