Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3P ефектът на Amazon и още тенденции в е-търговията
Пандемията дълбоко трансформира живота на хората – от това как взаимодействат с близките си, през промените в работата и преоткриването на пространството на дома. Една от най-силните промени през последните месеци е преминаването към електронна търговия.
Компаниите преминават през безпрецедентна трансформация, задвижвана основно от предпочитанията на потребителите, свързани с дигиталните канали, което изисква от бизнесите специално внимание към удобството и ценовите предимства в онлайн шопинга. В тази посока платформата VTEX очертава няколко топ тренда в потребителското поведение в сектора за бързооборотни потребителски стоки.
3P ефектът на Amazon. Растежът на този модел онлайн магазини, при който взаимодействието се случва чрез т.нар. 3rd Party (3P) или „трета страна“, засили очакванията на купувачите за това ритейлърите и брандовете да предлагат предимствата на голямо разнообразие от оферти на конкурентни цени.
Въвличане на потребителите. С намаляването на обсега на вниманието на потребителя и тъй като сега маршрутите за покупка невинаги са линейни, рекламирането на бранда трябва да разказва история бързо, кратко и убедително да ангажира всеки потребител.
Ритейл подходът. Някои малки компании започнаха да изследват нови стратегически модели в своя бизнес. Всичко се върти около сегментирането на потребителите и възможността за персонализиране и създаване на модели за лоялност на клиентите.
Възраждането на технологията като ресурс, отвъд функцията ѝ като услуга. Компаниите традиционно виждат ИТ консултантските организации единствено като доставчици на услуги, техническа поддръжка и софтуер; днес обаче техният принос стана основен, с по-централна роля.
Разпространението на каналите и пазарите „Директно към потребителя“. Новите функционалности на технологичните платформи позволяват на компаниите да събират, анализират и да се възползват от данните за клиентите, за да подобрят своето предложение и да насърчат прякото и ефективно участие на клиентите.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.