4 начина да представите бизнеса си на местни потребители

4 начина да представите бизнеса си на местни потребители

Ангажирането на вашата местна общност е от съществено значение, ако искате вашият бизнес да пожъне успех. Всяко местно маркетингово усилие има за цел да подхранва трайни взаимоотношения, които ще помогнат за повишаване на осведомеността за марката и приходите. За да направите това, трябва да създадете истински връзки с хората във вашата общност, да разработите ефективна стратегия и да останете търпеливи. С правилната местна рекламна стратегия ще бъде по-лесно да стартирате бизнеса си или да създадете нова клиентска база, като и двете са от съществено значение за вашия дългосрочен успех. Ето няколко съвета за изграждане на вашата местна маркетингова стратегия.

Участвайте в дейности, полезни за общността

Можете да станете доброволец, за да помогнете на местни събития, да помогнете за почистването, или да вършите градинска работа в близките паркове, или да спонсорирате благотворително събитие на местно училище. Участието в такива събития ви позволява да срещнете невероятни хора във вашия квартал, които могат да ви станат клиенти или да ви насочат към други хора, които ще ви станат клиенти. Доброволчеството в повечето случаи е печеливша стратегия. Чрез него имате шанса да помогнете на нуждаещите се, като същевременно разширявате мрежата си и увеличавате видимостта на бизнеса.

Работете с други местни фирми

Друг начин за ефективен маркетинг е да се свържете с някои местни фирми. Може да е изненадващо да разберете колко са готови да си партнират с вас по някакъв начин. Например, даден бизнес може да има много трафик, но ограничен имейл списък. В този случай можете да предложите да споменете техния бизнес във вашия онлайн бюлетин срещу някакъв вид физическа реклама в техните помещения. Можете да създадете партньорството, което да работи най-добре за вас.

Предлагайте местни отстъпки 

Раздаването на кодове на купони и безплатна доставка до вашия район ще ви помогне да насърчите повече хора да поръчват от вас. Това също ще помогне за увеличаване на лоялността в местния район.

Използвайте персонализирани съобщения 

Отделете време, за да персонализирате бранда си към местната общност. Например, ако продавате физически продукти, обърнете повече внимание на местния район, като ги проектирате с цветове на местни спортни отбори, талисмани и др. Можете също така да предложите "специално издание" на вашия продукт, което е достъпно за вашата общност, създавайки нагласата, че зад този продукт има още по-голяма стойност. 

Източник: Питър Рослер за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ