4 начина да представите бизнеса си на местни потребители

4 начина да представите бизнеса си на местни потребители

Ангажирането на вашата местна общност е от съществено значение, ако искате вашият бизнес да пожъне успех. Всяко местно маркетингово усилие има за цел да подхранва трайни взаимоотношения, които ще помогнат за повишаване на осведомеността за марката и приходите. За да направите това, трябва да създадете истински връзки с хората във вашата общност, да разработите ефективна стратегия и да останете търпеливи. С правилната местна рекламна стратегия ще бъде по-лесно да стартирате бизнеса си или да създадете нова клиентска база, като и двете са от съществено значение за вашия дългосрочен успех. Ето няколко съвета за изграждане на вашата местна маркетингова стратегия.

Участвайте в дейности, полезни за общността

Можете да станете доброволец, за да помогнете на местни събития, да помогнете за почистването, или да вършите градинска работа в близките паркове, или да спонсорирате благотворително събитие на местно училище. Участието в такива събития ви позволява да срещнете невероятни хора във вашия квартал, които могат да ви станат клиенти или да ви насочат към други хора, които ще ви станат клиенти. Доброволчеството в повечето случаи е печеливша стратегия. Чрез него имате шанса да помогнете на нуждаещите се, като същевременно разширявате мрежата си и увеличавате видимостта на бизнеса.

Работете с други местни фирми

Друг начин за ефективен маркетинг е да се свържете с някои местни фирми. Може да е изненадващо да разберете колко са готови да си партнират с вас по някакъв начин. Например, даден бизнес може да има много трафик, но ограничен имейл списък. В този случай можете да предложите да споменете техния бизнес във вашия онлайн бюлетин срещу някакъв вид физическа реклама в техните помещения. Можете да създадете партньорството, което да работи най-добре за вас.

Предлагайте местни отстъпки 

Раздаването на кодове на купони и безплатна доставка до вашия район ще ви помогне да насърчите повече хора да поръчват от вас. Това също ще помогне за увеличаване на лоялността в местния район.

Използвайте персонализирани съобщения 

Отделете време, за да персонализирате бранда си към местната общност. Например, ако продавате физически продукти, обърнете повече внимание на местния район, като ги проектирате с цветове на местни спортни отбори, талисмани и др. Можете също така да предложите "специално издание" на вашия продукт, което е достъпно за вашата общност, създавайки нагласата, че зад този продукт има още по-голяма стойност. 

Източник: Питър Рослер за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци