Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 умни инструмента за дигитален маркетинг през 2021: Част 1
Оптимизирането на маркетинг усилията вече е на дневен ред, а едно от най-хубавите неща в комуникационната индустрия е непрекъснатото създаване на нови и нови инструменти, които да работят в полза на бранда. Дигиталният маркетинг остава на фокус и през 2021 г., а за бранд мениджъра Ан Смарти има 5 иновативни инструмента, които всеки трябва да опита през новата година. Тях тя споделя за Social Media Today.
Beatleap
Визуалното съдържание в маркетинга в социалните медии е ключово, но вече всеки бранд публикува комбинации от цветни изображения и видеа, за да е свеж и ангажиращ. Как брандът ви може да изпъкне от тълпата и да бъде забелязан?
Beatleap бе лансиран тази година и е ново приложение, което можете да тествате. То предлага нов подход към създаването на видеа – да използваш аудио, за да създадеш видео съдържание.
Приложението дава възможност да създавате и редактирате видеа, като автоматично съчетавате музика с клипа си в рамките на секунди. Добавете снимки, изберете музика, ефекти и приложението създава невероятно съдържание, синхронизирано перфектно в ритъма на музиката. Beatleap е добро решение за TikTok, но е приложимо и за други социални мрежи.
VennGage
Знаете ли какво им липсва на брандовете днес? Визуална последователност.
Повечето от тях просто публикуват визуално съдържание, без дори да го обмислят, но силата на изграждането на визуални асоциации не трябва да бъде подценявана. Мислите на хората са визуални – забравяме имена, но помним цветове и визуални концепции. Затова поддържането на консистентна визуална идентичност (цветове, лого, елементи, шрифтове и др.) е толкова важно в установяването и създаването на разпознаваемо присъствие.
VennGage има инструмент Brand Kit, който пази всички елементи от бранд идентичността ви и уверява, че вашите създатели на съдържание, независимо дали текстово или визуално, използват едни и същи цветови схеми и елементи от визуалната идентичност в работата си.
Очаквайте продължение!
Ан Смарти за Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.