Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 умни инструмента за дигитален маркетинг през 2021: Част 2
Оптимизирането на маркетинг усилията вече е на дневен ред, а едно от най-хубавите неща в комуникационната индустрия е непрекъснатото създаване на нови и нови инструменти, които да работят в полза на бранда. Дигиталният маркетинг остава на фокус и през 2021 г., а за бранд мениджъра Ан Смарти има 5 иновативни инструмента, които всеки трябва да опита през новата година. Тях тя споделя за Social Media Today.
В първата част на материала стана ясно, че си струва през 2021-ва маркетолозите да тестват възможностите на приложенията Beatleap и VennGage. Ето кои са останалите три.
SentiOne
Винаги съм била голям защитник на изслушването в социалните медии и винаги съм казвала, че това означава много повече от просто да забележиш и да помогнеш на нещастен потребител. Невероятно е най-после да открия бранд, който е с мен в това, разказва Ан Смарти.
По думите ѝ SentiOne използва изкуствен интелект, за да изведе социалното слушане (social listening) на съвсем ново ниво – инструментът помага:
- За изграждане на онлайн контекст за бранда
- Помага на екипа за обслужване на клиенти да отговаря на съобщения в социалните медии по-бързо чрез използването на задвижван от изкуствен интелект асистент
- Анализира данни, за да открие нишови инфлуенсъри и бранд посланици
С други думи, събира, сортира и приоритизира данни, като същевременно помага на вас и екипа да действате въз основа на събраната информация, като управлявате стратегиите си за реакция и контакт.
Finteza
Откриването на правилните призиви за действие (call-to-action) е ключова част от максимизирането на успеха на бранда ви в дигиталния маркетинг, а за това помага Finteza, където можете да тествате и определяте кои призиви за действие биха генерирали най-много кликове и конверсии.
Хубавото нещо на платформата е, че едва ли ще ви е необходима техническа помощ, за да я настроите. Много е лесно да създадете например няколко ремаркетинг кампании и да сравните ефективността им.
Text Optimizer
Създаването на ново съдържание, което наистина помага и ангажира, винаги е предизвикателство, било то за блога ви или за страницата ви в социалните медии.
Различни трикове и инструменти помагат за избягването и преодоляването на бърнаут, но Text Optimizer е този, който най-много помага.
Инструментът използва семантичен анализ, за да генерира списък от свързани концепции и въпроси по дадена тема, която зададете.
В повечето случаи ми отваря очите – стартирам го всеки път, когато търся бърза актуализация за Facebook, тъй като винаги предлага свързани въпроси, а те работят добре за предизвикване на коментари и заформяне на дискусия в аудиторията ми.
Заключение
Обичам да тествам нови инструменти, защото винаги предлагат нова перспектива за това как да се обърнем към таргет аудиториите си. Когато забия, винаги се обръщам към алтернативен инструмент. Когато имам нужда от идеи за съдържание, използвам инструменти. Не подценявайте техните възможности. Не всички инструменти остават с вас с месеци или години, но е от полза да изпробвате нови опции регулярно.
Ан Смарти за Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.