Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 стартиращи бутона на вирусното съдържание: Част 2
Рисковият капиталист Джеймс Куриър смята, че управляваният от него уебсайт Tickle.com, посветен на анализа на данни на своите 150 млн. потребители, е разбил кода на вирусното съдържание.
Изследванията на Tickle разкриват, че има 7 психологически „бутона“, които предизвикват хората да споделят. В първата част на материала стана дума за четири от тях – статут, идентичност, страха и силата да си полезен. Ето и кои са останалите три.
Ред
Някои хора не могат да превъзмогнат хаоса и биха се споделили всичко, което обещава да направи света по-приемлив и подреден. За инструментите за продуктивност, каквито са Notion и Asana например, предимство е, че успяват да въдворят ред в задачите.
Новост
Да бъдем честни – съвременният живот, особено в дните на пандемия, може да е доста скучен. Забавно видео с котки помага. „Привличат ни неща, които са достатъчно нови, без да са изхабени, но не и твърде нови, за да са странни“, обяснява Куриър.
Това е един от най-популярните начини за привличане на внимание, така че бъдете нащрек и ще се сте по-добри от конкуренцията. Интересът към новите неща обаче не е дълготраен. Просто защото в един момент остаряват.
Валидиране
Хората искат да се чувстват, сякаш са добре – умни, успешни, щастливи. Ако можете да ги уверите в тяхната собствена добрина, без да изглеждате досадни, ще ви се получи доста добре.
По материал на Джесика Стилман за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.