7 стартиращи бутона на вирусното съдържание: Част 2

7 стартиращи бутона на вирусното съдържание: Част 2

Рисковият капиталист Джеймс Куриър смята, че управляваният от него уебсайт Tickle.com, посветен на анализа на данни на своите 150 млн. потребители, е разбил кода на вирусното съдържание.

Изследванията на Tickle разкриват, че има 7 психологически „бутона“, които предизвикват хората да споделят. В първата част на материала стана дума за четири от тях – статут, идентичност, страха и силата да си полезен. Ето и кои са останалите три.

Ред

Някои хора не могат да превъзмогнат хаоса и биха се споделили всичко, което обещава да направи света по-приемлив и подреден. За инструментите за продуктивност, каквито са Notion и Asana например, предимство е, че успяват да въдворят ред в задачите.

Новост

Да бъдем честни – съвременният живот, особено в дните на пандемия, може да е доста скучен. Забавно видео с котки помага. „Привличат ни неща, които са достатъчно нови, без да са изхабени, но не и твърде нови, за да са странни“, обяснява Куриър.

Това е един от най-популярните начини за привличане на внимание, така че бъдете нащрек и ще се сте по-добри от конкуренцията. Интересът към новите неща обаче не е дълготраен. Просто защото в един момент остаряват.

Валидиране

Хората искат да се чувстват, сякаш са добре – умни, успешни, щастливи. Ако можете да ги уверите в тяхната собствена добрина, без да изглеждате досадни, ще ви се получи доста добре.

По материал на Джесика Стилман за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът Радев пристигна в Казахстан
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Не е задължително брандирането да бъде скъпо