Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Абсурдна реклама събира внимание 6 години по-късно
Какво не е наред в тази реклама на тестове за бременност? Очевидно е за всички. Абсурдно е двамата родители да са изненадани от показанията на един от тези тестове... при наличието на толкова голям корем на младата жена.
Рекламата е била поставена на билборд в Холандия преди 6 години. Тя е била дело на холандската агенция Etcetera, за тестовете Predictor в страната, и е събрала доста изумени коментари и критики навремето, а сега и отново, след като започва "вирусно" да се споделя с иронични коментари. За случая разказва изданието за маркетинг Adweek.
Хора в Twitter в последните дни се шегуват със снимката, а Крис Сант, който е бил арт директор при създаването на кампанията и сега е старши криейтив директор в J. Walter Thompson Amsterdam, отговаря на запитване защо такава идея е била реализирана с: "Не знаехме, че рекламата ни ще стане вирусна след 6 години! Чудесно!!".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.