All Channels | Advertising поема творческата дейност на Froneri България

All Channels | Advertising поема творческата дейност на Froneri България

Най-голямата комапния за сладолед в България - Froneri, избра All Channels | Advertising за свой творчески партньор.

Froneri България е съвместна компания с Nestle и R&R за производство на сладолед, замразени храни, и млечни продукти. Сред брандовете на компанията са сладоледите Familia, Aloma, Familia Galaxy, Boss, Nirvana и др.

„Основният ни критерий за избор на творческа агенция беше както креативността в предложенията, така и приложимостта им в дългосрочен план за постигане на бизнес целите на Компанията. Вярваме че Агенцията ще допринесе за развитието на марките ни в дългосрочен план!“, споделиха от Froneri България.

„Екипът на Froneri България ни спечели и впечатли с високата си търговска и маркетинг експертиза в сектора на сладоледите още от първата среща в процеса на брифирането“, сподели Емилия Стефанова, управляващ директор на All Channels | Advertising.

„За нас предизвикателството беше да намерим нова платформа, която да представи продукта по най-добрия начин, да работи за имиджа и продажбите едновременно“, допълни Стефанова.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи