Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ангел Искрев стана творчески директор на рекламна агенция proof.
Ангел Искрев е новият творчески директор и партньор на рекламната агенция с дигитален фокус proof. Той застава начело на творческия екип на proof., носейки със себе си опит и компетенция, за които свидетелстват десетките успешни кампании зад гърба му.
Това е трета агенция, в която Искрев заема позицията на творчески директор. До момента е бил дигитален творчески директор в All Channels | Interaction и в guts&brainsDDB, където прекарва последните 2 години.
Макар proof. да е още съвсем млада агенция и за момента дейността и да бива асоцирана с нишови проекти, портфолиото на Искрев включва някои от най-добре установените брандове на българския пазар, включително Telenor, Крадецът на ябълки, Absolut, Avon и много други. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
Паралелно с дейността си в рекламата, Ангел е и дългогодишен спортен коментатор в Евроспорт България, а наред с това и преподавател в Soft Uni, водил е лекции в Софийски универститет и НБУ. От юни тази година пък е член на управителния съвет на IAB България - единственото по рода си сдружение за интерактивни комуникации у нас.
„Вълнувам се, че ще имам възможност да работя с такъв малък, но гъвкав екип. С някои от хората се познавам добре и може да се каже, че имаме изградена екипна химия, казано на спортен език”, заяви Искрев.
proof. спечели най-много награди на IAB Mixx Awards 2018 — 10, 2 златни отличия, 4 сребъри и 4 бронзови за кампании на Skaptoburger, Уника България, INFINITI и Dextrophobia Rooms.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.