„Ариана“ се променя


Ръка за ръка с очакването на слънчевите и топли дни, тази пролет пристига и новият облик на „Ариана“.  Първата реклама на една от най-популярните марки бира у нас с новия ѝ облик представлява клипче, което е заснето без професионален екип и в домашни условия, а участниците в него са служители на компанията. В него „Ариана“ дава надежда на потребителите си, че отново ще имат възможност да се насладят на лятото, а междувременно, докато си стоят вкъщи, могат да спечелят милион слънчеви награди. 

Визията на „Ариана“ не е била променяна от 2008 г. при PET опаковките и от 2011 г. при стъклената бутилка. Новата семпла, светла и модерна визия на марката запазва внушението за качество и отличителност, както и връзката с идентичността и мисията на бранда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон