„Ариана“ се променя

Ръка за ръка с очакването на слънчевите и топли дни, тази пролет пристига и новият облик на „Ариана“.  Първата реклама на една от най-популярните марки бира у нас с новия ѝ облик представлява клипче, което е заснето без професионален екип и в домашни условия, а участниците в него са служители на компанията. В него „Ариана“ дава надежда на потребителите си, че отново ще имат възможност да се насладят на лятото, а междувременно, докато си стоят вкъщи, могат да спечелят милион слънчеви награди. 

Визията на „Ариана“ не е била променяна от 2008 г. при PET опаковките и от 2011 г. при стъклената бутилка. Новата семпла, светла и модерна визия на марката запазва внушението за качество и отличителност, както и връзката с идентичността и мисията на бранда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ