Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Ариана” с нов продукт и кампания
Българският бирен бранд „Ариана” пуска в продажба нов безалкохолен „Радлер” с по-малко калории и захари.
Ариана Радлер 0.0% се предлага на пазара в опаковки от 0.330 л в кен, а сега вече и в стъклена бутилка, съобщават от Загорка.
Напитката е комбинация от безалкохолна бира и плодов сок - малина или лимон.
За нея е организирана и маркетингова кампания, в която се посочва, че почитателите на Радлер вече имат повече поводи да се наслаждават на любимата си напитка - в работно време, с обяда, преди или след спорт, преди шофиране или по време на разходка в парка. Натуралните съставки създават приятни и наситени вкусове и превръщат Ариана Радлер 0.0% в добра алтернатива и за идващите летни дни и вечери, допълва производителят.
„Нарастващият стремеж към здравословен и балансиран начин на живот са основният ни мотив да предложим на консуматорите една рецепта с натурални съставки, по-малко захари и калории”, коментира Венцислава Пашева-Минкова, старши бранд мениджър на „Ариана”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.