„Ариана” с нов продукт и кампания

„Ариана” с нов продукт и кампания

Българският бирен бранд „Ариана” пуска в продажба нов безалкохолен „Радлер” с по-малко калории и захари.

Ариана Радлер 0.0% се предлага на пазара в опаковки от 0.330 л в кен, а сега вече и в стъклена бутилка, съобщават от Загорка.

Напитката е комбинация от безалкохолна бира и плодов сок - малина или лимон.

За нея е организирана и маркетингова кампания, в която се посочва, че почитателите на Радлер вече имат повече поводи да се наслаждават на любимата си напитка - в работно време, с обяда, преди или след спорт, преди шофиране или по време на разходка в парка. Натуралните съставки създават приятни и наситени вкусове и превръщат Ариана Радлер 0.0% в добра алтернатива и за идващите летни дни и вечери, допълва производителят.

„Нарастващият стремеж към здравословен и балансиран начин на живот са основният ни мотив да предложим на консуматорите една рецепта с натурални съставки, по-малко захари и калории”, коментира Венцислава Пашева-Минкова, старши бранд мениджър на „Ариана”. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
На днешната дата, 28 декември. Рождениците днес
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Русия удължава временната забрана за износ на бензин до края на февруари