Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Аристократи в Лидл
Лорд Нелсън и Сър Едуард имат нови идеи за следващите месеци. Скоро ще можем да ги опитаме. Аристократите с благордно потекло са всъщност част от "сладкото и горещо" портфолио на Лидл България, което включва над 80 вида шоколад, кафе, както и чай собствена марка.
Веригата обогатява трите продуктови категории, като добавя нови вкусове с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена и поставя силен фокус върху социалната отговорност при продуктите и употребата на сертифицирани суровини.
Общо 13 вида кафе от собствената марка Bellarom и близо 30 вида чай собствена марка могат да открият любителите на двете ароматни напитки в магазините от веригата. Сред новите кофеинови предложения е комбинацията между Арабика и Робуста, която вече се предлага в нова по-голяма разфасовка от 1 кг. С нови аромати и вкусове се обогатява и селекцията чайове в Lidl. През следващите месеци аристократично звучащата марка Лорд Нелсън ще предложи серия от вкусове с джинджифил, а за любителите на плодовите нотки излизат селекции червен портокал, ябълка с витамин С, горски плодове и комбинация от ягода и малина. На богата гама от зелен, черен и плодов чай залага и другата собствена марка чай – Сър Едуард. Зелен чай с мента и жасмин, зелен чай с мандарина, черен чай с лимон, портокал и горски плодове, както и плодов с боровинки, цитрус и круша са сред нейните най-любопитни вкусове
Млечен шоколад с мед, сол и цели бадеми пък е специалното ново предложение за почитателите на шоколада. Във всички Lidl магазини те могат да намерят над 40 шоколада собствена марка, което прави Лидл България веригата с най-голямо разнообразие от собствени марки шоколад на българския пазар. Добре познатата собствена марка Fin carre вече ще се предлага в двойно по-голям грамаж от 200 гр., както и с изкушаващи нови вкусове. Сред новите предложения по рафтовете е млечен шоколад с бисквити NEO, а съвсем скоро ще се появят бял шоколад с цели лешници и бял шоколад с бадеми.
Нови изкушения предлага и другата собствена марка висококачествени шоколади на Lidl – JD Gross. За първи път под тази марка шоколюбителите ще могат да опитат вкусове с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус. Освен богатото разнообразие и високото качество, всички шоколади на Fin carre и на JD Gross са сертифицирани. Първите са със сертификат UTZ (което на езика на маите означава „добро“), а вторите – със сертификат Fairtrade Cocoa Program. И двата сертификата гарантират, че използваното какао е отглеждано съгласно изискванията за социално отговорно земеделие и с мисъл за бъдещето.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.