Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|БАР раздаде годишните си награди за маркетинг, и "Мениджър" връчи статуетка
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде тазгодишните си награди BAAwards.
Отличията бяха връчени за водещи и успешни маркетингови кампании на официална церемония в хотел "Рейнбоу Плаза" в София.
Конкурсът BAAwards 2017 отличи 9 кампании, реализирани у нас. Общо осем отборни и една индивидуална награда бяха връчени. Четвъртото издание на BAAwards за постижения в маркетинговите комуникации отличи победители в следните категории: "Нов продукт", "Новa услуга", "Нов корпоративен бранд", "Продуктов ребрандинг", "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара", "Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара", "Активиране на бранд", "Корпоративна социална отговорност и спонсорства".
Победителите по категории са:
Категория "Нов продукт" – екипна награда за "Загорка", за кампанията "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?". На второ място се нареди "Санофи" с кампанията "Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ".
В категорията "Нов продукт" индивидуална награда отиде при Леонора Христова от "Юниливър", за кампания "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!".
Категория "Нова услуга" – екипна награда победител: "Пощенска банка" с кампания "Повече днес", второ място: "Мобилтел" с кампания "Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел".
Категория "Нов корпоративен бранд" - най-добър маркетингов екип: "Мобилтел", за бранда "МТЕЛ СПОРТ".
Категория "Продуктов ребрандинг" - най-добър маркетингов екип: Захарни заводи, за кампания "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".
Категория "Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара" - екипна награда: "Кока-кола" с кампания "Coca-Cola No Sugar". Тази награда беше връчена на победителите на сцената от Светлана Тодорова, редактор на раздела за икономика в списание "Мениджър".
В същата категория, победител като най-добър маркетингов екип стана Първа инвестиционна банка, за кампанията "Дигитална карта от Fibank".
Категория "Активиране на бранд" (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: "Декатлон" с кампания "DECATHLON BOX OFFICE". На второ място се класира екипът на "Тойота" с кампания "Toyota Hybrid. Защото знам".
Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства" - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания "Ти си това, което четеш".
Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година, посочиха организаторите.
Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.
"Наградите се проведоха под мотото "Raising the БАР" и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22,77т. (при максимални 30т.) спрямо 21,76т. за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса BAAwards расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател“, отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.