БАР раздаде годишните си награди за маркетинг, и "Мениджър" връчи статуетка

БАР раздаде годишните си награди за маркетинг, и Мениджър връчи статуетка

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде тазгодишните си награди BAAwards.

Отличията бяха връчени за водещи и успешни маркетингови кампании на официална церемония в хотел "Рейнбоу Плаза" в София.

Конкурсът BAAwards 2017 отличи 9 кампании, реализирани у нас. Общо осем отборни и една индивидуална награда бяха връчени. Четвъртото издание на BAAwards за постижения в маркетинговите комуникации отличи победители в следните категории: "Нов продукт", "Новa услуга", "Нов корпоративен бранд",  "Продуктов ребрандинг", "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара", "Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара", "Активиране на бранд", "Корпоративна социална отговорност и спонсорства".

Победителите по категории са:

Категория "Нов продукт" – екипна награда за "Загорка", за кампанията "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?". На второ място се нареди "Санофи" с кампанията "Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ".

В категорията "Нов продукт" индивидуална награда отиде при Леонора Христова от "Юниливър", за кампания "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!".

Категория "Нова услуга" – екипна награда победител: "Пощенска банка" с кампания "Повече днес", второ място: "Мобилтел" с кампания "Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел".

Категория "Нов корпоративен бранд" - най-добър маркетингов екип: "Мобилтел", за бранда "МТЕЛ СПОРТ". 
 

Категория "Продуктов ребрандинг" - най-добър маркетингов екип: Захарни заводи, за кампания "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".
 

Категория "Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара" - екипна награда: "Кока-кола" с кампания "Coca-Cola No Sugar". Тази награда беше връчена на победителите на сцената от Светлана Тодорова, редактор на раздела за икономика в списание "Мениджър".

В същата категория, победител като най-добър маркетингов екип стана Първа инвестиционна банка, за кампанията "Дигитална карта от Fibank". 

Категория "Активиране на бранд" (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: "Декатлон" с кампания "DECATHLON BOX OFFICE". На второ място се класира екипът на "Тойота" с кампания "Toyota Hybrid. Защото знам".
 

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства" - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания "Ти си това, което четеш".

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година, посочиха организаторите.

Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.

"Наградите се проведоха под мотото "Raising the БАР" и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22,77т. (при максимални 30т.) спрямо 21,76т. за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса BAAwards расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател“, отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Шефът на германската фабрика на “Тесла“ е оптимист за бъдещото търсене на електроавтомобили от марката