Събудете чувствата!

Събудете чувствата!

Повечето рекламисти много залагат на емоцията при изграждането на комуникационите си кампании. Те не го правят, единствено за да се отличат в морето от реклами, а и защото знаят, че емоциите са основен двигател на взимането на решение за покупката. За това твърдение има и научно доказателство – проучване на Harvard Business School показва, че над 95% от решенията за покупката се формират в подсъзнанието – това място от мозъка, в което логиката остава на заден план.
Емоционалната връзка с потребителите без съмнение е важна за успеха на всеки бранд. Ако искате те да купуват, трябва да ги накарате да почувстват нещо. Вижте как да го постигнете.

Разказвайте истории
Родителите и учителите знаят, че разказването на истории е чудесен начин децата да запомнят един урок. Това е също толкова ефективен инструмент и при възрастните. Всъщност, добрите истории са един от най-добрите начини да предизвикаме действие.
Брандът за автомобили Subaru създава реклама, в която главният герой е куче. Изборът на това животно, разбира се, е на базата на проучване сред клиентите – оказва се, че домашният любимец на повече от 50% от тях е именно куче. С този ход компанията показва, че говори на езика на клиентите.

Какви са ценностите ви?
Зад какво застава бизнесът ви? Недейте просто да го казвате – покажете го! Проведено през 2017 г. проучване, свързано с корпоративната социална отговорност, показва, че 87% от респондентите са готови да купят един продукт, защото каузите, зад които застава, отговарят на вярванията им. Едно от първите неща, които правят добрите бранд стратези е да помогнат на клиентите си да установят какви са техните основни ценности. След това обмислят как биха повлияли на всеки аспект от бизнеса им – от назначенията, през маркетинга, до обслужването.

Бъдете хора
Обмислете как звучи и действа марката ви. Уверете се, че комуникирате ясно и имате позиция. Покажете, че има истински хора зад логото ви, че разбирате потребностите, страховете и вярванията на клиентите си. Ако не сте част от разговора, може да изпуснете страхотна възможност да се свържете с аудиторията. 
Преди всичко, бъдете постоянни и накарайте хората да ви се доверят. Именно доверието е в основата на емоционалната връзка, макар да изисква доста време, търпение и внимание.

По материал на Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ