Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|От форума на "Мениджър": Българското се асоциира с високо качество
Крайно време е започнем да говорим за българското не през призмата на проблемите, а за хубавите неща - какво донася то. Един пример за това са качествените български продукти на пазара, произведени у нас, обичани от хиляди потребители.
Това е идеята на организирания днес от списание "Мениджър" втори годишен форум за маркетинг. Събитието се провежда в момента в едно от различните и алтернативни, криейтив места в София - "Фабрика 126". Неговото мото е "Българското е модерно", а в началото на форума пред препълнена зала говори за опита си един от ръководителите на успешна и развиваща се българска компания - Дарина Стоянова, изпълнителен директор на производителя на български валфли и шоколадови бисквити "Престиж 96". Тя сподели наблюдения за нагласите на потребителите у нас.
Водещ на дискусията е Радослав Бимбалов - рекламист и ръководител на екипа на агенция The Smarts, добър приятел на "Мениджър".
"Ще ви дам един конкретен пример. Когато започнах работа в "Престиж" си казах "О, какви стари дизайни!". Например, дизайнът на "Траяна" не отговаряше по никакъв начин на бодростта, която искаме да отстояваме. Поръчахме проучване на нагласите сред потребителите. Направихме тестовете, при които се оказа че нашите потребители на "Траяна" не желаят никакви, ама никакви промени, каквито ние искахме да направим. Имаме марки, които са толкова добре познати, с лоялни потребители, че хората не желаят да направим изменения", сподели Дарина Стоянова.
"Все пак не устояхме на иновациите, имайки предвид, че те са в нашите корпоративни ценности, и разработихме "Траяна" за деца, тоест надградихме към познатия продукт. Направихме го по-атрактивен за малките деца и майките", продължи тя.
Друга иновация е в областта на Wellness продуктите, които са подходящи за прием и от хора с диабет. Това са бисквити без добавена захар, само с един определен естествен подсладител, разработени съвсместно с Българската асоациация за диабет. Върху тях не са сложени надписи "Подходящо за диабетици", защото хората с диабет в България предпочитат да не бъдат приемани като болни, а като хора с определени хранителни навици, посочили от Асоциацията. Такива са нагласите им. Но продуктът има специфичен вкус и създаването му е било лична мисия за много хора от "Престиж". Постепенно той се налага като модерен.
"Когато разработихме опаковки с надписи на английски език, отново направихме проучване. Оказа се, че нашите потребители изобщо не са Ок с това. По-малко от 20% бяха тези, които казаха "Да, Ок сме с английския". За нас това беше един много ясен сигнал, че всъщност в нашата индустрия, нашите потребители познават и асоциират българското с високо качество", допълни Дарина Стоянова.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.