Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|BMW променя логото си за първи път от 20 години
Автомобилният гигант BMW ще промени логото си за първи път от 20 години, съобщи CNN.
Освеженото лого на немската компания премахва черния пръстен и го заменя с прозрачен кръг. Останалата част, включително шрифта, ще имат по-плосък и модерен вид. Синята и бялата емблема вътре в пръстена остават непроменени.
Новото лого, което ще бъде използвано в комуникационните усилия на BMW, включително неговите платформи за социални медии и уебсайт, е предназначено да "излъчва повече откритост и яснота", каза в изявление за Янс Тимер, вицепрезидент на BMW по отношение на клиентите и марката. Той добави, че новият облик също символизира "значимостта на BMW за мобилността и удоволствието от шофирането в бъдеще".
Говорителят заяви, че няма "планове" новото лого да се появи на производствени превозни средства, въпреки че BMW го сложи върху капака на своето превозно средство Concept i4, електромобил, който направи своя дебют във вторник. Компанията заяви, че прозрачният дизайн придава на външния цвят на автомобила "още по-голяма известност".
Предишното лого на BMW направи своя дебют през 1997 г. Компанията има шест лога в своята 103-годишна история, всички до голяма степен подобни.
Феновете отдавна спекулират, че вътрешността на най-новото лого представлява витло, но BMW обясниха, че белите и сините триъгълници всъщност представляват германската родна държава Бавария. "Митът за витлото", както компанията го описа на своя уебсайт, произхожда от старите реклами на компанията, които промотираха самолетни двигатели.
Дъг Селърс, изпълнителен креативен директор на дизайнерската фирма Siegel + Gale, каза пред CNN Business, че новото лого е подобрение и че се усеща като "по-отворено и достъпно" за по-младите клиенти, които са с по-разширени цифрови познания.
[[{"fid":"349635","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1009,"width":750,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: McConnellsGroup, Twitter
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.