Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts

Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts

Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts

Ентусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната, става част от групата на The Smarts.

Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече се включват рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група.

С Ентусиазъм, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. Владеенето на този "brand experience" ще доведе и до дълбоки ползи за потребителите, посочват от групата.

"С колегите от Ентусиазъм споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това "добре дошли" в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи", коментира Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

"Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари" – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на Ентусиазъм.

Ентусиазъм има история от над 15 години и е сред малкото компании в България с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. Притежава огромен портфейл от бранд идентичности и решения в редица сектори – бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ