Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts

Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts

Ентусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната, става част от групата на The Smarts.

Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече се включват рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група.

С Ентусиазъм, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. Владеенето на този "brand experience" ще доведе и до дълбоки ползи за потребителите, посочват от групата.

"С колегите от Ентусиазъм споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това "добре дошли" в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи", коментира Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

"Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари" – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на Ентусиазъм.

Ентусиазъм има история от над 15 години и е сред малкото компании в България с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. Притежава огромен портфейл от бранд идентичности и решения в редица сектори – бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ