Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The Smarts
Ентусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната, става част от групата на The Smarts.
Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече се включват рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група.
С Ентусиазъм, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. Владеенето на този "brand experience" ще доведе и до дълбоки ползи за потребителите, посочват от групата.
"С колегите от Ентусиазъм споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това "добре дошли" в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи", коментира Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.
"Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари" – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на Ентусиазъм.
Ентусиазъм има история от над 15 години и е сред малкото компании в България с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. Притежава огромен портфейл от бранд идентичности и решения в редица сектори – бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.