Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Добрите дела на големите
Извънредната ситуация, която засегна хиляди хора по целия свят, накара редица популярни брандове светкавично да преориентират усилията си в опит да помогнат на засегнатите и да демонстрират социална отговорност. Много от големите компании намериха начин да се адаптират и да покажат, че зад тези лога има човешки същества, пише Fast Company. Ето кои вече се включиха с добро дело в борбата срещу COVID-19.
KFC
Веригата за бързо хранене си партнира с американска неправителствена организация, с която съвместно осигуряват храна за деца в нужда на обща стойност 400 хил. долара.
Kraft-Heinz
В САЩ компанията дари 1.9 млн. долара кеш и 4.7 млн. долара под формата на редица храни от портфолиото си.
Ford
С влошаването на ситуацията автомобилният производител свали две свои реклами, насрочени за месец март, за да ги замени с такива, които промотират възможността за разсрочено плащане на закупените от Ford автомобили.
Under Armour
Компанията за спортни стоки дари 1 млн. долара на сдружението Feeding America и друг един милион на неправителствената организация Good Sports, която подкрепя млади спортисти.
Lyft
Компанията за споделени пътувания дари повече от 10 хиляди пътувания при неотложни ситуации на семейства, работници, лекари и медицински сестри, както и доставки на храна.
Netflix
Стрийминг платформата откри фонд в подкрепа на филмовата индустрия, а крайната цел са 100 млн. долара.
LVMH
Френският конгломерат за луксозни брандове дари 2.2 млн. долара на китайския Червен кръст и започна производство на медицински материали във фабриките си, които след това ще бъдат дарени на френски болници.
Microsoft
Технологичният гигант влага усилията си в разработка на чатбот, който да отговаря на всички въпроси на онлайн потребители относно вируса, съвместно с Центъра за контрол и превенция на заболяванията на САЩ.
Компанията дари всичките 720 хил. медицински маски от резерва си, бяха забранени рекламите на медицински маски и дезинфектанти, премахват недостоверни новини и създадоха специална секция с информация за заболяването, дариха 20 млн. долара на здравни организации, а малкият бизнес ще бъде подкрепен със 100 млн. долара под формата на кредити за реклама и субсидии. Всички служители, от своя страна, работят от вкъщи и получиха по 1000 долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.