Брандовете все повече разчитат на инфлуенсъри

Брандовете все повече разчитат на инфлуенсъри

Инфлуенсър маркетингът част ли е от плана ви за дигитален маркетинг за 2021 година? За много брандове със сигурност е заради новите платформи, които възникват, както и заради различните формати, които затрудняват придържането към най-новите трендове.

Това е особено вярно за TikTok, където се изискват специфични познания, свързани с аудиторията. Най-добрите рекламни кампании в платформата за кратки видеа по нейни собствени твърдения са тези, които са най-тясно приведени в съответствие с начина, по който редовните потребители се ангажират, пише Social Media Today.

За да научи повече за това как индустриите използват инфлуенсърите и как планират да подобрят стратегиите си тази година, платформата за инфлуенсър маркетинг Liniqia анкетира над 163 маркетолози и специалисти в агенции.

На първо място, това, което открива екипът, е, че по-голямата част от анкетираните дават знак, че опитват да увеличат бюджета си за инфлуенсър маркетинг за 2021 г., следвайки изживяванията си от миналата година.

[[{"fid":"373171","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":318,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]„74% от маркетолозите, които знаеха как ще бъде разпределен бюджетът им за маркетинг през 2021 г., заявиха, че техните средства за инслуенсъри ще се увеличат“, пише в проучването. Това е значителен ръст спрямо година по-рано, когато по този показател са измерени 57%.

Данните предполагат, че повече брандове виждат резултатите от техните усилия в сферата на инфлуенсър маркетинга.

[[{"fid":"373172","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":357,"width":681,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Това подчертава факта, че хората в социалните медии се свързват повече с други хора, отколкото директно с търговските марки, което е важене елемент при планирането на бюджета.

Linqia установява също, че микроинфлуенсърите – хората с последователи, вариращи от 5 хил. до 100 хил., са един от основните фокуси в кампаниите на брандовете.

[[{"fid":"373173","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":397,"width":701,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Инфлуенсърите с по-малки аудитории са по-изгодни и имат по-силна връзка с общностите си, които са изградили чрез повече интеракции и директна ангажираност. Чрез тях, дори ако не достигате до възможно най-големите аудитории, може би все пак успявате да достигнете до най-доходоносните такива.

Повечето инфлуенсър кампании използват между 5 и 10 инфлуенсъри, което помага за по-ефективно разпространение на посланията.

[[{"fid":"373174","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":513,"width":699,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Instagram остава платформа на фокус, но TikTok бележи значителен ръст в това отношение за период от 12 месеца.

[[{"fid":"373175","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":482,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

 

Можете да прочетете пълния доклад на Linqia тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“