Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Брандовете все повече разчитат на инфлуенсъри
Инфлуенсър маркетингът част ли е от плана ви за дигитален маркетинг за 2021 година? За много брандове със сигурност е заради новите платформи, които възникват, както и заради различните формати, които затрудняват придържането към най-новите трендове.
Това е особено вярно за TikTok, където се изискват специфични познания, свързани с аудиторията. Най-добрите рекламни кампании в платформата за кратки видеа по нейни собствени твърдения са тези, които са най-тясно приведени в съответствие с начина, по който редовните потребители се ангажират, пише Social Media Today.
За да научи повече за това как индустриите използват инфлуенсърите и как планират да подобрят стратегиите си тази година, платформата за инфлуенсър маркетинг Liniqia анкетира над 163 маркетолози и специалисти в агенции.
На първо място, това, което открива екипът, е, че по-голямата част от анкетираните дават знак, че опитват да увеличат бюджета си за инфлуенсър маркетинг за 2021 г., следвайки изживяванията си от миналата година.
[[{"fid":"373171","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":318,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]„74% от маркетолозите, които знаеха как ще бъде разпределен бюджетът им за маркетинг през 2021 г., заявиха, че техните средства за инслуенсъри ще се увеличат“, пише в проучването. Това е значителен ръст спрямо година по-рано, когато по този показател са измерени 57%.
Данните предполагат, че повече брандове виждат резултатите от техните усилия в сферата на инфлуенсър маркетинга.
[[{"fid":"373172","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":357,"width":681,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Това подчертава факта, че хората в социалните медии се свързват повече с други хора, отколкото директно с търговските марки, което е важене елемент при планирането на бюджета.
Linqia установява също, че микроинфлуенсърите – хората с последователи, вариращи от 5 хил. до 100 хил., са един от основните фокуси в кампаниите на брандовете.
[[{"fid":"373173","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":397,"width":701,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Инфлуенсърите с по-малки аудитории са по-изгодни и имат по-силна връзка с общностите си, които са изградили чрез повече интеракции и директна ангажираност. Чрез тях, дори ако не достигате до възможно най-големите аудитории, може би все пак успявате да достигнете до най-доходоносните такива.
Повечето инфлуенсър кампании използват между 5 и 10 инфлуенсъри, което помага за по-ефективно разпространение на посланията.
[[{"fid":"373174","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":513,"width":699,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Instagram остава платформа на фокус, но TikTok бележи значителен ръст в това отношение за период от 12 месеца.
[[{"fid":"373175","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":482,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
Можете да прочетете пълния доклад на Linqia тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.